Necromancer: Ok, tak já to vezmu z trochu kritičtějšího úhlu.
Osobně mi přijde, že by asi šlo rozebírat ty předměty jeden po druhém (jako to udělala Shari), ale je to spíš bezpředmětné - ty předměty samotné jsou udělané "řemeslně" stejně kvalitně a popravdě vcelku dobře (stranou poněkud bolestivě zjevné a ne moc nápadité šablonovitosti typu "10 dávek a každé tematické kouzlo okolo"). Problém, který u nich vidím, je trochu někde jinde a to v celkovém přístupu k jejich designu.
Co mi na nich vadí je zjevná výchozí myšlenka, že víc = lepší. Víc bonusů (byť ok, ve skutečnosti jsou držené v rámci příčetných hodnot - nicméně přiznejme si spíše na horní hranici těch příčetných hodnot), víc dávek (10!), víc kouzel (každé, co vypadá že se tematicky hodí), víc schopností (Iron Man armor na mě popravdě působí víc jako švýcarskej nožík než jako zbroj)... víc, větší, silnější.
Takový přístup má dvě stinné stránky. Zaprvé, přesílený předmět hrozí zastínit samotnou postavu a její schopnosti. Což obvykle nedělá dobrý příběh. Zadruhé - je to vcelku nudné; nic ve zlym, ale jakože podobnej design prostě neni zajímavej. Napsat Thorovo kladivo jako "kladivo... +10, 2d6 drtivýho a 2d6 bleskovýho, a dohoz 20 sáhů... a 15 Dávek, a umí to každý kouzlo co má v názvu Blesk"... popravdě jediné co je na takovém přístupu těžké je vyvážit jak velká čísla jsou ještě dost malá, aby mi to někdo nehodil zpátky na hlavu že mi hráblo.
To, co je na Thorově kladivu zajímavé, nejsou jeho bonusy - napříč Marvel-versem je hromada stejně silných nebo i silnějších zbraní - ale to, co symbolizuje: označuje toho, kdo je ho hoden. Nejvíc cool scény nejsou momenty, kdy Thor do něčeho praští bleskem, ale chvíle, kdy to kladivo vezme do ruky někdo jiný - Vision a Captain America. Smozřejmě, aby mělo smysl brát ho do ruky, tak to musí být silná zbraň... ale když je stránkový popis věnovaný bonusům a dávkám a damage a výčtu kouzel, zatímco otázce toho kdo je hoden je věnována jedna věta co mluví o jedné pozici na jedné ose přesvědčení, tak to prostě není cítit správně. Opět, podobně bych mohl jít předmět po předmětu - Iron Manův power-armor není o miliardě věcí co v něm jsou naskládané. Skoro bych si dovolil říct, že ty věci ani nejsou součást toho armoru - "pravidlově", ve smyslu pravidel jako konstrukce příběhu, jsou všechny ty raketky a naváděné kulky a další nesmysly spíš schopnosti Tonyho Starka, které jsou do toho brnění jen popisně vložené. To brnění je prostě brnění, co umožňuje létat a útočit paprskama. Nic víc. (Ostatně srovnej to s War Machinem). Mimochodem srovnání toho kladiva se Storm-breakerem se nabízí - storm breaker je větší a silnější a mocnější a větší... ale stranou toho že umí zabít Thanose ta zbraň prostě není zajímavější. A tím v podstatě je horší, byť je silnější. Pokud bych si v MCU hře mohl vybrat jestli se moje postava dostane k Thorovu kladivu nebo oné silnější sekeře, tak kladivo bude jasná volba. (Stranou toho že se vůbec dá diskutovat o tom jak moc jsou ty blesky vůbec spojené s Mjolnirem - Thor: Ragnarock docela napovídá, že ani v tom MCU ve skutečnosti moc nejsou.)
Jakože aby to nevyznělo špatně - na to, že to je pokud vím Tvoje první veřejná tvorba, to je velmi dobré. Po formální stránce máš nějaké rezervy, ale rozhodně menší, než mnoho jiných (...i starších a teoreticky vypsanějších autorů) Po řemeslně-tvůrčí stránce to není špatné, ta čísla jsou na horní hranici únosného, jsou to věci pro epic-high level hrdiny, ale nepřekračují ji a asi by se ve hře daly snést a je vidět že máš cit pro ten systém ve kterém to tvoříš a že to i tvoříš v linii se stylem toho systému (což kupodivu ze všeho co jsem kde okolo viděl není vůbec samozřejmé). Problém je v tom, kde hledáš těžiště zajímavosti těch věcí.
Tzn. pokud chceš svojí další tvorbu dál zlepšit, tak bych doporučil zaměřovat se míň na čísla a nával všech schopností okolo co se dají čemu dát, a víc na nějakou podstatu těch věcí a jejich kontext v příběhu. A jako ne, že bys tam nějaké hezké náznaky neměl - třeba ta návykovost u toho pancíře je... zajímavý náhled na vyobrazení Tony Starkova PTSD z Iron Mana 3. Za mě mnohem hodnotnější myšlenka, než všechny ty vejvrtky a pilky okolo - bohužel se právě pod návalem těch kleštiček a nůžtiček a pinlíčků dost ztrácí, což je hrozná škoda.