Zpětné hačky: Při vytahování šípu tak 1-2 zranění. Co se týče toho, kdy se šíp zabodne, nebo ne, napadá mě jedině snad, že pokud na kostce na zranění hodím číslo nejvyšší možné, nebo druhé nejvyšší možné šíp zůstal v ráně. I když třeba do Taráska by se asi zabodl každý (nebo minimálně většina) z šípů který způsobí zranění, přeci jenom, vzhledem k jeho velikosti... nebo prostě jednoduše +1 k dmg a udělat je celkem drahý...
Drtivé šípy: No, o tom jsem snad v životě neslyšel, ale napadá mě něco jako "Šípy drtivého útoku", když střílíš tyto šípy, je to jako bys používal drtivý útok (tzn. - zásah, + dmg). Jestli to je to, co si myslím, že to je (tzn. extra těžký šíp) tak by to tak i mohlo vypadat. Jo a rozhodně s nima zkrátit dostřel asi o 1/4 - 1/2. A ještě pokud to ty kosti "přesekávalo", napadá mě možná změnit typ zranění na sečné, nebo minimálně obojetné. A samozřejmě jenom šípy, že? Šipky leda by si pro speciální šipky nechali udělat speciální kuši. Nic jiného (rozumného) mě nějak nenapadá...
pozn. když jsem tohle psal, ještě tu nebyla odpověď od zby a přeci jenom, když už jsem si s tím dal práci...