Sirien:
Explicitně to říká, ale taky říká plno dalších věcí, které nasvědčují, že je to celé nějak složitější:
Píše:
Podle mě D&D zcela jistě musí podporovat tento druh hraní. Jistě, neměl by to být jediný způsob, jak hrát D&D, ale musí to být zábavný způsob hraní hry, který nebude působit jako omezený nebo nedostatečný.
Na mne působí tento druh hraní jako omezený a nedostatečný. Nouzovka, když není dost času.
Píše:
Za hodinu byste měli být schopni odehrát kompletní dobrodružství. Ne jediné střetnutí, ne vytváření postav, ale kompletní scénář
Jádro problému - a není taková úprava systému náhodou ke škodě, pokud chcete hrát delší věci?
Píše:
Tento druh dobrodružství je přesně tím, co bych chtěl, aby zažili hráči v nové iteraci hry.
Píše:
Je mnohem snazší vytvořit hru, která podporuje hodinové sezení a pak ji použít pro tvorbu dvouhodinových, čtyřhodinových či celodenních her.
ORLY?
Osobně vidím, že zjednodušení systému je vždycky lépe, než zesložitění; s tím jsem souihlasil už na začátku. Ale některá vyjádření v článku skoro svádějí k určité dezinterpretaci. Nemohu se zbavit dojmu, že v systémech a zejména v settingu bývají skryté prvky, které podporují hodně dlouhé hry.