Jop, taky se mi zdá, že to začíná být trochu komplikovanější než by muselo.
Hlavně by mě zajímalo, jak chtějí uspokojit diehard oldschool hráče. Ty motivy a minulost zněj sice cool a jejich výběr asi hráčovi nezabere moc času navíc*, ale pokud pod motivy budou zahrnuty dovednosti, featy a schopnosti, tak je to imo pořád moc komplikovaný. Máš usnadněnej výběr, ale mechanický vnitřnosti jsou pořád obrovskej guláš oproti "bojovníkovi roste thaco a životy, enjoy".
Na druhou stranu, pokud dovednosti budou řešený podobně jako v 4e, zbývaj už jen featy a schopnosti (což je pořád dost, ale aspoň nemusíš sledovat, kterých pět čisílek zvětšit o jedna na té které úrovni).
*(akorát musí mít jasno kterou chce classu, jinak mu hrozí že bude muset stejně číst všechny motivy a veškerej gain na jednoduchosti a rychlosti jde do kytek)