Tak třeba Gergon konečně zjistí, že mu více vyhovují "modernější" rpg designy.
Prostě máš aspekt Zloděj a házíš stejně ať už páčíš zámky, vybíráš kapsy, nebo se plížíš.
Případně dokonce jak navrhuje Loki: "Popiš, proč se ti podařilo zámek ukecat, aby se otevřel a pak hoď na Přesvědčování." Hlavně, že se všichni budou bavit, no ne? :-P
Pointa se snadno ztratí, když používáme slova v jiných významech, než jaká mají a Moudrost je prostě terminus technikus.
Já třeba nevím, jakou pointu mělo mít označit poukázání na to, že v pravidlech je více zdatností než vyjmenovaných skillů (ano, myslím zdatnosti s pomůckami) za rulelawerství. Myslel jsi tím, že připomínání základních pravidel je něco nežádoucího? Co za rulelawerství označíš příště? Poukázání na fakt, že darkvision ti neumožňuje vidět ve tmě stejně dobře jako za světla (se všemi důsledky z toho plynoucími)?
Zrovna od člověka, co natáčí rady pro ostatním o tom, jak správně hrát, bych čekal větší pokoru k pravidlům a hlavně k faktu, že někdo tráví tvůj čas, aby ti vysvětlil, jak se podle nich hraje a co znamenají.
Jedna věc je si to se svými hráči zjednodušit nebo hrát dle libosti. Druhá věc je tvářit se, že takto je to správně směrem mimo svoji skupinu - případným posluchačům nebo čtenářům.