LokiB píše:
Xyel: tak to máš dost odlišný vkus na postavy, například ode mě :)
Z toho co jsem pochytil jsem taky o dost mladší, čímž to imo bude - já ještě zažil diablo 1, takže mi vesnické fantasy něco říká, ale když vemu fantasy filmy/hry/seriály posledních 10 až 15ti let, tak ten žánr v podstatě neexistuje... i ve witcherovi, který byl tradičně dost low-epic, se bojuje proti elfům z jiného světa co mají létající lodě.
Quentin píše:
Mě teda jako hráčské postavy připadají. Jen hold nejsou ověšené jako PF ilustrace, ale to je víc otázka stylu ilustrátora než čehokoliv jiného.
Jizva na oku implikuje historii. Hnusný tiefling je dobrej start pro trochu rasismu (jak jsi sám předvedl :D). Máma obouručáková klidně může být NPC, ok :D Trpoš vypadá jako vzorové klišovité PC, ready for adventure.
Ověšení není otázka stylu ilustrátora, ale celkové stylizace a message, kterou to má hráči dát. Konkrétně ověšení je to, co odlišuje postavy od commonerů, proto jsou v higher-epic systémech, jako dnd či pf, postavy ověšené.
První trpaslík - historii, ale né moc úspěšnou - v dnd je léčení jizev fakt jednoduché (dle raw to umí prvoúrovňové kouzlo); inspiruje hnusný tiefling někoho k tomu, aby ho hrál? Pár lidí určitě ano, ale moc ne. Druhý trpoš - jako klišovité PC by vypadal, kdyby nebyl totálně šedivý. Takhle vypadá, že jeho next adventure bude udržet večer moč.