Plz píše:
Kde že se to dá stáhnout (koupit) v angličtině?
Třeba tady na stránkách Ulisses Spiele
http://www.ulisses-ebooks.de/product/185074/The-Dark-Eye--Core-Rules?src=also_purchased
Naoki:
Trochu Tě nechápu, ale zkusím to:
Základní hodnoty jsou pořád takové, jaké máš vlastnosti. Ty se nemění. Pokud je však při hře nutná úprava z nějakého důvodu (stěna je mokrá, člověk velmi unavený a zraněný), může Správce hry udělit kostantní postih a to vždy ke všem třem vlastnostem naráz - většinou v hodnotě -1 až -3.
Takže pokud by Tvoje vlastnosti byly jako v příkladu článku třeba
Odvaha 10; Obratnost 12; Tělesná síla 13, tak po udělení postihu třeba -2 bys házel proti hodnotám
Odvaha 8; Obratnost 10; Tělesná síla 11 - tedy statisticky těžší variantě.
Gurney píše:
jak je to (dneska) s dobrodružstvími pro DSA?
Gurney,
bohužel jsem ještě žádné vydané oficiální dobrodružství přímo od nakladatelství nečetl, takže nemohu soudit. Každopádně když jsem projížděl různé fanouškovské stránky a vyhledával jen jejich krátké psané obyčejné příběhy pro ostatní, docela mě zarazila jedna věc - a to, že skoro každé dobrodružství bylo velmi krátce navržené a skoro vždy tam bylo jen pár řádek textu bez dalších číselných hodnot. Něco jako kdyby bylo zvykem, že dají do éteru pouze rámcovou zápletku a zbytek ať si domyslí každý Správce hry sám...
Avšak nutno říct, že když jsem poslouchal dvě ukázková dobrodružství na videu (od dospělých zkušených lidí), jednalo se o stejný přístup ke hře jako u nás pro DrD nebo v americe pro DnD - tedy žádný viditelný rozdíl...
LokiB píše:
akorát to vyžaduje 3 kostky a házet najednou a ne postupně. aspoň tak jsem to pochopil ... není to tak, že by člověk hodil jeden, vyhodnotil, případně přidal body a pak šel na další, že ne?
LokiB,
to záleží čistě na Tobě. Někdo háže postupně a počítá průběžně, někdo hodí rovnou třikrát a počítá potom. Důležité je pouze vědět, která kostka je první, druhá a třetí. ;-)
Nachtrose píše:
slo by to predvest na FreeRPGday v Mephitu?
Teoreticky by to samozřejmě šlo. Jen jde o to,
kdy to bude. Momentálně jsem pracovně dost
busy, takže s předváděním typu "Mám dobrodružství, předpřipravené postavy a dám Vám pět hodin na ukázkovou hru" bych byl schopen se uvolnit až někdy na podzim. Kdyžtak mi písni do PM.
-Sniper- píše:
A je to právě kvůli tomu že míra podhození ti nepomůže
Jo, to máš pravdu. Kdyby se počítalo ještě podhazování, tak už by to bylo matematiky až příliš. Řeší se pouze přehození.
-Sniper- píše:
většina mých hráčů má problém s jednou kostkou... natož si nastavit předem tři která je která,
Kdyby bylo třeba, není nic jednoduššího, než jim na papír napsat, že bílá kostka je první, zelená druhá a modrá třetí, aby to nezapomněli... ;-)
Stejně tak jako když hážu procentní v DrD 1.X dvěma desetistěnkama...