Necromancer píše:
Jinak nějaká hlubší zpětná vazba?
Nespěchej, ono to přijde.
Jinak určitě dobrá práce.
Určitě souhlasím, a mám s tím solidní problém, je, že vejít sem na nižším levelu je náběh na TPK. A to totálně rozbíjí sandboxovost. Jinde se špatný odhad schopností může brutálně nevyplatit, ale většinou se dá třeba zdrhnout. Tady to slabší postavy prostě usmaží. Za sebe jsem to zbaběle vyřešil tím, že jsem hráčům metagame řekl, že si to mají nechat na vyšší levely. A potom nešli hlavním vchodem.
Na druhou stranu mne až tak netrápí změny rysů a přesvědčení. Tedy, nemám to rád, a nelíbí se mi to, ale popravdě, hráči a postavy ví, že jsou v chrámu plného zla. A taky hraje roli, že po tom jako Průvodce hrou vůbec nedupu, netlačím na hráče, a nechám na nich, jak moc to do své postavy promítnou.
A spoustu tvých "tipů" jsem dělal naprosto intuitivně, ale nutno říct, že to nebyla zdaleka moje přvní hra, takže věřím, že někomu může pomoct.
Ostatní výhrady jsou spíše nevyužitý potenciál, což se mi těžko posuzuje, protože ve své hře jsme to místo docela prolétli (nestrávili jsme tam ani celé sezení), takže i kdyby byl propracovanější, přišel by vniveč. Takže můžu trochu pokývat hlavou, ale srovnat se svou zkušeností moc nemůžu.
A popravdě, že by hráči a postavy po probádání celé Barovie nevěděli, jak bojovat s upíry, to nejspíš nehrozí.
A technická: Ten duch je poltergeist, polygastr je přežvýkavec, ti tam pokud vím nejsou.