Pod úžasnou slupkou JaD jsem narazil na první problém (nepočítám li-to, že ujeté rozsáhlé lore u ras bych raději vyměnil za spoustu jiných věcí):
u člověka má být postava vykreslena pomocí přesahu, víry a vztahů. Ty první dvě bych nějak dal dohromady, ale co the hell přesně znamená: "Vztahy. Napiš si tři běžné vlastnosti, které u ostatních vyvolávají tvou otevřenost, a tři vlastnosti, které tě vedou k obezřetnosti vůči těm, kteří je mají." Není k tomu žádný příklad, nic, co by nevedlo k psychicky vyšinuté postavě. Co si pod tím autoři představují? Přemýšlím nad nějakým příkladem z klasické fantasy, ale moc mě toho nenapadá, co by se dalo pravidelně promítat do hry - vlastnosti jako otevřenost jsou moc obecné, 6 jich dohromady nedám a jsou zásvilé na performanci PH a stejně vedou k tomu, že se hráči doptají "působí na mě otevřeně" a vytvářet si vztahy k druhým podle nějakých cetek, erbu nebo druhu účesu? je to myšleno jako třeba "jsem uzavřený vůči všem trpaslíkům, černochům a a šlechticům a otevřenost ve mě vyvolává prostý lid, mladé zrzky a elfové"? díky, jsem bezradný!