My jsme se dohodli, že leader prostě ví co dělat s plavidlem. Pravidla 4E nikde neřeší jestli umíš jezdit na koni, nebo ovládat loď. Předpokládá se, že když to neumíš, prostě na to nelezeš. To můžeš klidně mít v popisu a hrát to tak. Všichni naši trpaslíci mají strach z vody, šíří se to jak chřipka.
Prozatím jsme vždy vyšli s těmi skilly, co jsou dostupné. Když to smrdí magií, tak jednoduše Arcana, zbytek je Historie. Trošku jsme řešili Religion, proč ji má kouzelník vyšší než kněz a dohodli jsme se na kompromisu. Kouzelník bere religion jako znalost encyklopedickou, jednoduše toho zná hodně, zatímco kněz tomu věří, nezná všechny detaily jiných kultů, ale zas si může vyžádat přízeň boha třeba to SC. Není to sice úplně ono, ale zas se nikde nic nemění.
Pokud jde o featy, zbytečně bych se ji nezbavoval. K vytvoření buildu často potřebuješ všechny co máš. Je určitě lepší říct, že můj skill History je ve skutečnosti velmi specializovaný na vynálezy, zatímco v oblasti heraldiky jsem naprostý neznalec. Ačkoliv je to tedy History, v naší hře jej používám jinak. Podle mě nejčistší varianta. Budu něco vědět o vynálezech co se kde našli po celém světě a díky tomu i mám šanci uspět, když najdu
Strojek z Antikythery. Protože se v tom jednoduše vyznám.