Necromancer píše:
můžeš mít v jedné družině Eleven, Iron-Mana, Legolase a Alucarda, a přitom odehrát seriózní kampaň
...seriózní? Přetláskaně nestylovou popř. kočkopsovsky dortovou, jsi chtěl napsat, předpkládám. (A na Alucarda zapomeň, je OP až za obzor.)
Anyway, volné překlopení Sithů (a Jediů atd.) do DnD se poměrně zjevně táhne přes Warlocka. Typy paktů by mohly vyjadřovat nějaké obecné směřování, ze Síly samotné se dá udělat patron (s projevy podle Světlé/Temné strany... tam je ve skutečnosti potenciál pro hodně zajímavý design, který teď ale nemám zrovna čas zkoušet - možná někdy jindy).
Refluff by neměl přinášet pravidlovou nebo taktickou výhodu (obecný dobrý princip), tzn. zrušení např. vizuální složky kouzla je spíš nežádoucí - a i zbytečné, osobně nevim proč by force-push nemohl doprovázet vlnící se vzduch (ostatně, v KOTORech to tak myslim bylo :) )
Teoreticky bys mohl překlopit Magii paktu ze slotů na Manu... což technicky by se dělat spíš nemělo, protože to Černokněžníkovi dá dodatečnou variabilitu, kterou by spíš neměl mít, ale v rámci domácí hry by to asi tak moc vadit nemělo.
Každopádně to určitě chceš dělat přes spellcasting - ono se to nemapuje dokonale, jenže SW Force je typ magie velmi silně odlišný od DnD magických schopností. Teoreticky bys to mohl nadesignovat líp, ale tvořil bys paralelní magický systém vedle toho už existujícího a to je prakticky vždycky hrozně špatnej nápad.
Necromancer píše:
Tak nějak si nemyslím, že D&D je vhodný systém pro hraní kampaně ve Star Wars. Tady bych asi zvolil Fate.
To je od Tebe velmi moudré :)