Andtome - jako Vypravěč jsem postavu nechal přijít o nějakou končetinu třikrát. Ve všechn třech případech hráč nechtěl hrát dál, že raději svou postavu zabije a udělá si novou.
Zeptám se na to svých současných hráčů, ale myslím, že se to mo lišít nebude. Když jsme o tom debatovali dříve s jinými hráči, tak totiž většinou říkali to samé - zranění jo, smrt jo, ale na zmrzačení hrát nechtějí.
Ve své nynější hře nemám smrt jak konečnou, protože to stejně nemělo efekt. Hráči pošlou postavu do smrtelného nebezpečí, dělají to běžně. Ale když řeknu, že si možná odnese trvalé následky, třeba se mu zůstane nižší obratnost (a to ani nemusí přijít o nohu/ruku), tak bude akci dvakrát zvažovat a bude mnohem opatrnější. Karolína se dokonce do jakékoliv akce odmítá v takovém případě pustit (třeba když by si její postava měla fakt doléčit vážné zranění)
Dalcore, díky za upřesnění. Nicméně Einstein později své přesvědčení změnil, o to šlo mě.
Edit: Tak jsem se zeptal Karolíny - ztrátu oka, ucha nebo několika prstů na jedné ruce by zkousla raději než smrt, ale třeba než přijít o nohu, to raději umřít (ve hře).