To to tady jede... Nedokážu odolat abych nerýpl, když tu vidím tolik lidí z toho jednoho procenta, co se vymyká ze stáda vláčeného reklamou. :-) Věc se má totiž tak, že lidem buď na věci záleží a dotýká se jich, nebo na ní nezáleží a je lhostejná, takže není třeba se o ní vůbec zmiňovat natož rozepisovat. Kdokoli, koho drásá určitý produkt nebo jeho reklama je na reklamu citlivý a velmi pravděpodobně nějaké reklamě podlehne nebo už podléhá. :-)
Zkrátka jako v politice - je jedno, jestli vás milují nebo nesnáší, ale musí se o vás mluvit. O kom se stále nemluví, ten v tomhle světě "osobností" neexistuje. A přispívá (a podlehl) každý, kdo horlí pro nebo proti. Platí o lidech, zboží, softwaru, náboženství, vlastně o všem.
A ano, já jsem ovlivnitelný reklamou. Nesleduju TV, noviny atd, filmy jen minimálně a jen to, co mi už od pohledu něco říká, i mobil jsem si pořídil jako poslední ze všech lidí kolem mne na nátlak zaměstnavatele, ale stejně dokážu citovat některé slogany zpaměti a při průchodu kolem regálů a bezmyšlenkovitém výběru v nějaké kategorii mi ruka padne (překvápko) velmi pravděpodobně na nějaký provařený reklamní evergreen A to i přes to, že mě daná reklama třeba vyloženě dráždila - ale vím o tom produktu a to se počítá. Nikdo není imunní. A kdo si myslí že je, ten o tom, chudák, ani neví :-).