ShadoWWW píše:
Existují pro GM přesné instrukce, kolik a jak má dávat předměty družině (ve stylu tabulek 4E), nebo je to libovolně zcela na něm?
Přesné instrukce tam nejsou, ale postavy psychicky zvládají jen počet magických předmětů rovný jejich úrovni (a předměty z vyššího tieru se pčítají jako dva). Ve chvíli kdy mají víc přestávají být quirky (viz. "Sticks the blade in random things and licks it afterwards") čistě roleplayovou záležitostí hráče a GM s ostatními hráči do tebe mají začít tlačit co všechno po tobě tvoje předměty chtějí (a když si představím některé svoje někdejší spoluhráče, znalce 4chanu, tak to olizování náhodných věcí nemůže dopadnout dobře) a ty by jsi jim měl alespoň občas vyhovět.
Jinak existuje omezení, že s každým předmětem musíš mít osobní vztah aby fungoval, a tudíž můžeš mít vždycky jen jedny kouzelné boty, zbroj apod. a nejde je jen tak vystřídat za jiné (prsteny jsou vyjímka, ty se navzájem snesou dva, každý na jedné ruce). V zásadě je to vtipně obkecané D&Dčkové sladění se s předmětem.
ShadoWWW píše:
A druhý můj dotaz se týká akcí v kole: pokud to dobře chápu, tak tam zachovali systém "standardní + pohybová + drobná akce (+ volná akce)", nebo ho nějak upravili?
Spousta věcí (včetně akcí) je v podstatě identická s D&D (3e nebo 4e) jen se jemnují jinak. Pamatuju si, jak jsem asi půl sezení řešili co je to "staggered" kondice, načež někdo dohledal, že je to prostě 4ečkové "bloodied", kdy jsi na polovině životů nebo méně.