Teď na Gameconu jsem udělal chybu, kdy sirienova postava chtěla volat domů a já to odehrál tak, jako že se dovovlala do kanceláře svého otce. Taky jsem mohl říct "ne, to se nestalo", ale to fakt nechci, takže jsem mu řekl, že si prostě spletl číslo. A samozřejmě jsem mu řekl, že jsem to popletl já, ale prostě stalo se.
S tím "máš / nemáš zapsáno" - ono je to těžké. Kolikrát člověk něco zapomene zabalit, nebo to odloží a už nenajde - a kolikrát se tohle stane ve hře? V příbězích, knižních nebo filmových se tohle stává taky, jen v RPG je to hodně omezováno. Nicméně záleží na dohodě hráčů - ti mí se dohodli, že prostě to co nemají zapsáno v deníku, to nemají, odsouhlasili to a tak to dodržuju. Kdyby tuhle buzeraci řešit nechtěli, tak ji neřeším.
Nicméně vracet hru jen proto, že někdo nezapočetl nějaký bonus, to mi přijde jako ona scéna z Order of the Stick se zpětně započítanými bonusy. Nic, úprostě hráč by měl vědět, za co ta bunusy má, a odehrávat je. Když zapomene, jeho problém.
Jak takové vracení vypadá ve hře moc hezky ukazuje film The Gamers. Pustil jsem ho svým hráčům a myslím, že by je ani nenapadlo nějakou scénu vracet.