Já jsem asi viděl hlavně kus tohoto:
Klan Zephyra #21 FINÁLE - souboj s drakem a nové hrozby!
*spoilery jsou možná pro někoho dál v textu*
A bylo celkem obtížně se vůbec dostat přes to, že na začátku řešíte několik minut svoje problémy se zvukem, kdo zní dutě a kdo je dutý. Pak jestli sedí hráčka ve stejném pokoji, jestli u jiné stěny .. atd. Běžný smalltalk a řešení technikálií.
Jo, chápu, že si takhle vy mezi sebou rádi popovídáte, zasmějete se, někdy je třeba něco vyřešit ... pro mě jakožto diváka je to utrpení, na to 5,5 minuty koukat, protože je to zcela o ničem. je to vaše interní legrácka, kterou ale při vysílání říkáte divákovi "na tebe kašlem". Možná jsou takové všechny streamy, takže kdyby na to koukal pravidelně, tak by mě to nepřekvapilo a zvyknul bych si.
Následovalo nadšení z toho, že po 20x4 hodinách konečně došlo na kouzlo od Mrkwe ... :)
Tam jsem twitch vypnul :).
A vrátil se k tomu na youtube po nějaký době. Kde jsem to už hlavně proklikal. Zejména tam, kde se nehrálo v postavách (obecně ponoření do postav není moc velké).
Co se hry týče, bylo to takové klasické moderní DnD. Chodí se, neví se, bojuje se s drakem (tam je to vinou mého proklikávání trochu zmatečné, protože v jednu chvíli jsou postavy po dračím dýchnutí skoro mrtvé, ale pak zas ne ... :) ale ani v tom boji mi moc nepřišlo, že by hráči byli nějak moc za postavy. Působí to tak trochu bez RP. Hráči jsou většinu času poměrně ztuhlí. Jestli je to tím, že jsou na kameru, nebo prostě to tak mají při hraní obecně, nevím. Většina emocí, které jsem viděl, byly mimoherní (vtípky, veselí, atd.), za postavy ne.
Mě by vlastně hlavně zajímalo od jiných diváků, co je u toho drží a co jim se na tom líbí. By mi to trochu přiblížilo tenhle fenomén doby, který mi trochu uniká, to přiznávám.