Hrál jsem svéh času na Abarinu. Na andoru jsem měl (a možná ještě mám) pořadové číslo 02.
Hrál jsem hlavně proto, že se mi rozpadla skupina a nemohl jsem si vytvořnit novou, studoval jsem v Plzni a měl jsem méně času.
Nejvíc jsem vedl asi dvě dobrodružství najednou a hrál ve třech, ale to je obvykle zapříčiněno tím, že jedno dobrodružství začně upadat, tak jsem hledal jiné, kde by hráči byli aktivní ... a tak dál. Nicméně za celou dobu jsem dohrál z asi dvaceti dobrudružství jen dvě, jedno které jsem vedl a jedno co jsem hrál, všechna ostatní se vytratila.
Zpětně vidím jako velkou chybu nadměrný počet hráčů, čtyři jsou tak akorát a možná moc, a malou zainteresovanost. Navíc někteří se snaží hrát co největší machry bez ohledu na cokoliv a to taky není dobře.
Jinak v těch úspěšných dobrodružstvích (jedno trvalo přes dva roky a odehráli jsme dvě navazující zápletky) jsem pravidla nepoužíval prakticky vůbec. Bojová síla postav mi stačila zrodnosti na stupnici 1-5 a s tím, že bez zranění mohl bojovník porazit postavu o jeden stupeň slabší. Čím víc nebo čím silnější protivníci, tím větší zranění na konci boje měl.
Házel jsem si sám a popisoval výsledky tak nějak rovnoměrně. Viděl jsem pár dobrodružství, kde to hráčiopravdu házeli útok po útoku a drtivá většina z nich skončila v prvním takovém boji nebo krátce po něm (protože během boje odpadla polovina hráčů)
Teď jsem se vrátil k vícepravidlové hře, ale hlavně proto, že mi umožňuje vyřešit každý třet jedním hodem, výsledek si můžou popsat hráči a já u toho vlastně ani nemusím být, stačí jen když posouvám děj ve chvíli, kdy ho neposunují oni.
Jinak si myslím, že hra musí být omezena na 9 měsíců maximálně (začít někdy v říjnu a rozhodně skončit před prázdninami), a za tuhle dobu se stihne odehrát jedno obvyklé sezení, které by ve hře naživo trvalo plus mínus deset hodin.
Vím že někteří hráči dávají přednost hraní po netu, někdy dokonce spolu chodí do třídy a raději hrají na netu než osobně (kromě jiné mají totiž rovnou podrobný zápis ze hry), ale pro mě je to napůl nouzové řešení.