Obyčejná zamaskovaná díra, do které postavy spadnou, aby na ně následně spadla mříž plná bodců, hrotů a hřebů.
Naštěstí goblini nejsou zrovna systematičtí tvorové, takže celá konstrukce není moc precizní - mříž se po cestě může na jedné straně zadrhnout, takže úplně nedolehne, bodce nepokrývají celou plochu "neprůstřelně", mnohé jsou kratší, takže kvůli těm delším nedolehnou až k zemi, nebo ve špatném úhlu, takže postavu jen seknou/škrábnou/praští místo toho, aby ji probodli, některé nejsou správně připevněné, takže se urvou z mříže místo toho aby prošly postavou skrz naskrz atp. Prostě a jednoduše postavy nejspíš zůstanou v různé míře ne/zraněné, avšak uvězněné a asi i omezené v pohybu - dostat se ven bude vyžadovat spoustu hrabání (pro ty šťastné u stěny díry) nebo sekání, řezání a lámání sice chaotické, přesto docela bytelné konstrukce pro ty, co zůstanou spříčení mezi různými bodci a hroty.
Použití si představuji hlavně jako zdržující / rozdělující prvek v příběhu - zajímavé to je jedině pokud postavy mají naléhavý důvod spěchat a rozebírání mříže ve spěchu přidá na dramatu nebo přiměje část postav spěchat dál a jiné nechat za sebou ať si poradí samy.
Vylamování se z mříže by mělo vzhledem k její šílené konstrukci obsahovat další nástrahy, v podstatě neúmyslně zhotovené pasti (člověk odlomí kus prkna, které mu brání v pohybu, tím ale uvolní provaz který váže kus klacku, který zrovna konstrukci podepírá, ta poklesne a hrot který byl bezpečně daleko nad ramenem dotyčné postavy... atp.)