Quentin nedávno píše:
Já bych neřekl, že tu lidi málo hrajou. To jen ty diskuze jsou pořád takové "meta". Málokdo se baví o konkrétních herních věcech. Já bych se mnohem radši místo o gamism vs simulace bavil třeba o tom, jaké všechny pasti můžou goblini v dungu připravit.
sirien píše:
a proč takovou diskusi nezaložíš? Zrovna taková by mi přišla dost zábavná :D
Tak jo. Pojďme v duchu jedné z
Jamesových rad vymyslet různé způsoby, jakejma s váma může banda goblinů vyběhnout.
James Maliszewsky píše:
2. Combat encounters should generally be with baseline (or near-baseline) monsters with difficulty enhanced by the circumstances of the encounter (i.e. monsters have set up ambushes, monsters forcing the PCs to fight in unfavorable surroundings, teams of similar (or dissimilar) monster-types working together, etc.) rather than through templates or class-leveling
Nemusí jít jen o bojové taktiky, ale i pasti, triky, lži, lsti, vynalézavé vybavení apod.