My toho odehráli plno podobného:
- postava byla kvůli svému neopatrnému vystupování ve styku se znepřáteleným řádem málem vyhoštěna z města. Bylo nutno provést obhajobu před radními...
- díky tomu, že postavy jsou poměrně bohaté, řešíme často různé obchodní věci; například prodej získaných skvostů se občas zajímavě kříží s jinými zájmy družiny (síly zla na potvoru nabízejí nejlepší ceny... a není vždy jasné, že jsou to síly zla...)
- téma detektivky je neselhávající hit; už jsme řešili například vyloupení středověké banky (totiž - lichváře...) a usvědčení pachatele, krádež pokladu z jednoho hradu se sledováním zlodějů (kteří se ukázali být poněkud mimo možnost nějakého boje...)
- také se podnikají různé výpravy s nejrůznějšími cíli; například v mém světě jsou svaté ostatky fakt kouzelné, takže mají značné magické schopnosti, a tím i cenu; tudíž je třeba občas podniknout nejrůznější pátrání, co kde dělala nějaká cizí postava v dávné minulosti a kam se ztratilo její tělo (s trvalým problémem, zda z něho někdo neudělal nemrtvého...)
- samozřejmou zábavou jsou nejrůznější intriky; přesvědčit mocnou postavu o něčem, co by měl poskytnout postavám (většinou informaci), znamená spoustu starostí...
- dost často jsou zdánliví nepřátelé prostě manipulováni. Vzpomínám na případ jedné velmi špatné kouzelnice, která měla mezi svými podřízenými pavoučnatku, která ji zcela ovládala... zabití té kouzelnice (velmi snadné) by způsobilo jisté potíže, neb to byla zároveň královna.
Principiálně přes polovinu úkolů v mém světě nejde řešit silou; jednak jsou často soupeři beznadějně silnější, jednak v případě výhry hrozí netušené důsledky, které ani nestojí zato (například nevůle spřátelených cizích postav...)