Tady je základní motiv hry:
Zima už trvá 14 měsíců. Trvá od doby, kdy bohyně měsíce a plodnosti Ištar sestoupila do podsvětí, aby navštívila svou sestru. Země úrodného půlměsíce jsou pokryté ledem a sněhem, lidé strádají hlady, dobytek skomírá a přestává se dostávat i dřeva na otop.
Vaše příčiny jsou stejně různé jako vaše povahy, ale všichni jste na cestě do Delfské věštírny. Někdo z vás hledá odpověď na to, jak zbavit zemi soužení a najít ztracenou bohyni, někdo má možná úplně jiné plány...
Asi nemusím dodávat, že je žádoucí, aby postavy měly důvod sestoupit do podsvětí, ať už kvůli záchraně Ištar nebo z nějakých jiných důvodů, které je svedly dohromady. Ty důvody můžou být námětem flashbacků ve hře, hodí se je mít nějak vymyšlené...
Napadají mne:
- Nevyřízené účty s bohyní podsvětí Ereškigal
- Snaha vyrvat z náruče smrti někoho blízkého
- Hledání rady, kterou zná jen někdo, kdo už je mrtvý...