Takže ta obsáhlejší reakce:
Líbilo se mi téměř všechno.
1/ Počáteční scéna (postavy padají do propasti) byla skvělá v tom, jak nás rychle a akčně uvedla do děje a donutila postavy aspoň na elementární úrovni spolupracovat. Geniální v jednoduchosti v tom, že odpadlo to klasické "proč jsme vlastně spolu, důvěřujeme si a budeme spolu něco dělat?" To, že se GM rozhodl rozdělit linii fabule a syžetu si mi líbilo moc, díky tomu hra působila hodně filmově.
2/ Střihy na padouchy byly vynikající. I tohle fungovalo hodně filmově, respektive komiksově. Nic velkého se nevyzradilo, ale přesto jsme mohli vidět opozici v praxe. A jak už jsem psal jinde, zahrát si aspoň na chvilku za padoucha, to přece musí bavit každého!
3/ Flashbacky moc vypichovat nebudu, už dlouho vím, že je Alnag prostě umí. Přišlo mi, že jich bylo o špetku víc, než by bylo třeba, ale předpokládám, že za to mohla nečekaně přibyvší postava "navíc". Moc oceňuju jejich načasování. Přicházely přesně v okamžik, kdy si hráči začali pokládat otázky, na které neměli odpovědi. A flashabacky jim ji daly.
4/ Mechanika pronásledování, ač jsem jí nevěřil, dělala divy. Pro ty, kdo nehráli, popíšu, v čem byl její fór: Postavy plní questy - a čím lépe si vedou, tím slabší je opozice v závěrečné scéně. Takhle to působí trošku nevýrazně, ale ono to má sakra velký vliv na vyznění celého vyprávění. Proč? Závěrečná scéna je totiž zatraceně těžká. A to i v případě, kdy se daří questy plnit. A čím těžší tahle scéna je, tím víc to hráče svádí (možná spíš nutí) používat body Dark Side. A čím víc jich nasbírají, tím temnější je konec a pointa. Teda - nemusí být, ale šance, že to tak dopadne, výrazně rostou. Klobouk dolů, ve spojení s Dark Side body to pro mě fungovalo geniálně.
5/ Jednoduchost. Přestože mechanik bylo poměrně dost, přesto vše působilo velmi jednoduše a elegantně.
6/ Změny: Stejně jako Geraltovi mi přišlo, že zranění o velikosti kostky je za bod síly málo. Jo, kdyby to dávalo kostku navíc ke každé kostce, to by bylo jinčí... Možná bych ocenil, kdyby DS bod mohl zrušit nějakou tu kondici, to by hodně pomohlo se stavama, který se dají díky DS bodům obnovovat skoro do nekonečna. Ten permaSTUN, co jsem hodil na Froga byl fakt hnus.
7/ Oceňuju i to, jak moc SWsovské byly ty předtvořené postavy.