Amazing Adventures - články

Amazing Adventures - Sumarizace

Obsah článku:

 

Pekelný sen, část II.

(flashback)

 

Nerhinn (20:44):
Konstantin si vzpomíná, že to tu poznává - tady vypustil Spercheia ("Tady jsem otevřel tubus, tady jsem přísahal Vecnovi, tady jsem mluvil s Asmodeem, tady, tady, tady, tady a tady jsem si to označkoval.")
Říká myslím, že tubus dal Growaldovi.
Aisska... nevím, jestli Spercheiovu přítomnost cítí, každopádně odmítá odejít, chce se vydat ho hledat.
Konstantin říká, že z jezera vytéká řeka, po které se můžeme odsud dostat.
A Gaerwyn si vzpomíná, co četla v jedné zajímavé knížce ("1000 největších pokladů světa")
Mmnt, najdu ten papír.
Alnag (20:46):
Konstantin taky furt brblá o knížce
Nerhinn (20:47):
Ano, ale Honzíkova cesta se mi do Svenova vyprávění moc nehodí
Alnag (20:47):
"Honzíkova cesta", až mu Sven vysvětlí, že to je knížka pohádek... nikoliv návod pro mladé Havrany
Nerhinn (20:48):
Gaerwyn říká, že:
(velmi nejistě)
někde v Jizvě Chaosu leží svatyně zasvěcená pekelnému pánu Belethovi.
K tomu jakože dojdete, ona ta jména komolí, očividně tuhle část přečetla dost rychle.
Svatyni postavili impové, ale už jsou pryč.
Alnag (20:50):
je celá nervózní z toho pokladu :)
Nerhinn (20:50):
Obětovávali mu zlato a kouzelné předměty sebrané z jejich obětí.
Ani není.
Jako tím, z čeho se poklad skládá, je si očividně naprosto jistá.
Ale nijak se nesnaží ostatní přesvědčit, aby tam šli.
Trochu paradoxní
Alnag (20:51):
a paradoxně tam všichni chtějí jít :D
Nerhinn (20:51):
Ano :)
Poklad má svého strážce.
Obrovský konstrukt  jej hlídá, okovaný nezdolným bronzovým brněním. Monstrum je známé jako Laarův kolos a prý v něm je uvězněno 100 duší Belethových otroků.
Dokud je brnění nezlomeno, kolos nemůže být zničen.
No prostě znělo to tak neuskutečnitelně, že se Gaerwyn nechtělo vás do toho lákat.
Jsou to konec konců jen věci a prachy.
Jako ne že by ostatní od toho vyloženě zrazovala, jen to nenavrhla, aby se tam šli podívat, a příliš je v tom nepovzbuzovala.
Nerhinn (20:55):
Nicméně Aisska okamžitě prohlásila, že tam chce jít.
Ale rozhodli jsme se nejdřív se mrknout, kde by asi tak mohla být Spercheiova duše.
Sven udělal nějaký rituál...
Alnag (20:57):
Sven udělal rituál s magickou mapou. Ale až po té, co jsme našli zátku ze Svitku v kterém byla duše.
To jsme použili jako Voodoo komponent (sympatetická magie, that kind of stuff)
nakreslili jsme hrubou mapu pobřeží a pak kyvadýlko naznačilo směr, kde tak asi ta duše byla (ku kolosu)
Sethi: Když se bavíme o tom, proč tam tedy jako jsme, Aiss to hrozně dlouho odmítá pobrat. Nakonec ale přizná, že odsud nesmí odejít, dokud nedostane Spercheiovu duši. Ke kolosu chce jít s tím, že Gaerwyn zmínila ve spojitosti s ním uvězněné duše a když Sven potvrdí směr, přirozeně na to ještě víc tlačí.
Alnag (20:58):
pak jsem použil ještě jeden rituál, ke konzultaci jak na kolos
z toho vyplynulo pár věcí včetně trpaslíků a kádí s vodou, rozhádání duší a ještě něco, ale to teď nějak nevím
Sethi: Ve spojitosti s kolosem tu mám zapsané jméno Talmad, nějaký čaroděj bo něco, ale nepochytila jsem kdo, co, jak a proč.
Nerhinn (20:59):
Ještě předtím Gaerwyn prohledala zbytky lodi a našla tam ten sextant, který bez zájmu jen podala za sebe a dál prohledávala.
Mezitím, co prohledávala, tak vyprávěla to povídání o kolosu.
Sven pak dělal rituál, kdy jestliže existuje alespoň jeden mudrc, co zná odpověď, dá nám ji.
Padlo mu hrozně velké číslo :)
Takže nám bylo řečeno, že trpajzlíci se tam táhli s vodou.
Radu dostali od samotného (doplň jméno), o kterém není známo, že by radil špatně.
Zajímalo by mě, proč jsme se nedovolali rovnou jemu. Ale whatever.
Každopádně jsme se rozhodli, že trik s vodou, když poprvé tak dobře vyšel, zopakujeme.
Alnag (21:01):
Mordenkainen (ale od toho ji nedostal)
jo... trpaslíci ji dostali, to jo
asi si vyvěsil telefon
Nerhinn (21:02):
Konstantin se rozhodl použít svůj (bezedný) vak pro nabrání vody.
Alnag (21:02):
a kladku
Nerhinn (21:03):
Původní plán byl takový, že hodím jednu tabletu univerzálního vodního čističe do vody, nabereme vodu a tu pak ještě pročistíme další tabletou.
Voda byla očividně zlá, plná duší nebo tak něco.
Pak jsme chtěli provést plán B, kdy Aissčina ručka vezme pytlík, který bude jištěný kladkou.
Nabere vodu.
Kdyby se něco podělalo... cojávím, kdyby se z vody vynořila ruka a stáhla ručku i pytlík pod hladinou, přitáhneme to kladkou.
Chtěla jsem použít jako jištění jenom lano, ale to bylo na Konstantina asi příliš primitivní.
Nerhinn (21:05):
Jo, když už jsme u toho, Konstantin si omočil kladku v té hořící krvi některého ďábla.
Asi se mu zdála málo rezavá, málo hořící nebo co.
Nerhinn (21:06):
Jo... a když umíral některý z těch dvou velkých, tak to bylo tím stylem, kdy on má míň jak 11 životů a Aisska mu řekne "pápá" pročež on skape.
Prostě než skapal, byl vyloženě překvapen, že Aisska pracuje pro Královnu.
No.
Takže jsme nabrali vodu.
Chtěli jsme ji vyčistit.
Almi ocenil nápad s Clearwater Solution, moc se mu líbil.
Pročež ho zakázal.
Takže jsme se to rozhodli udělat postaru, po nábožensku.
Aisska se rozhodla vodu posvětit.
A duše poslat Královně.
Ukázalo se, že to nebyl nejlepší nápad.
Nejen, že to byli ďáblové (Aisska: "Královna to zvládne")
Ale taky tím někoho upozornila na to, že tu jsme.
Nevím koho a je mi to jedno.
Nicméně to vypadalo velmi zlověstně.
Každopádně jsme měli vodu. Vydali jsme se ke kolosovi.
Nerhinn (21:09):
Kolos byl v něčem jako kráter.
Vykukovala nad úroveň okolí prostě jen jeho hlava.
Nebo tak.
Prostě...

 

Čtvercový základ, v každém rohu rozkošný sloup se zmučenýma dušema.
Uprostřed oltář, z červenobílého mramoru. Jakože bílého s vínovým (OK, krvavým) žilkováním.
A na tom deset metrů vysoký kolos se sekerou.
Nerhinn (21:11):
Přiblížili jsme se, něco se přelilo ze sloupů do kolose a ten na nás vystřelil ohnivé šipky. Ústup.
Rozhodli jsme se udeřit najednou a zbavit se těch sloupů.
V jeden okamžik jsme seběhli k nim dolů a polili je.
Tím jsme je zničili.
Pak jsme naběhli ke kolosovi a polili jeho. Kolosovi to nic neudělalo, zadupal, spadli jsme, pomlátili jsme se, ustoupili jsme.
Nerhinn (21:13):
Konstantin si všiml, že kolos se může pohybovat díky nebo jenom po tom podstavci.
Rozhodl se vzít si teda na paškál podstavec.
Nejdřív do něj mlátil mečema, pak do toho nabourával hlavou (helmou).
Aisska slibovala duším uvězněným v kolosovi hory doly.
Hodným, že půjdou ke Královně, zlým, že půjdou... ke Královně, ale pak tam, kam budou chtít.
Sven... nevím. Tys myslím pomáhal Aissce, ne?
Gaerwyn hledala zrezivělá místa v kolosovi a na ta střílela.
Nerhinn (21:16):
Do Aissky se dostal duch Spercheia (fůůůůj).
Takže když potom dominovala jednu z duší (už tam zbyly jen ty zlé), aby tam vyvolala nepokoje, díky Spercheiově pomoci se jí to podařilo mimořádně efektivně.
Což je dost divné, vzhledem k tomu, jaký je to hodný chlapík.
Nebo mi něco uniká?
Každopádně...
Sloupy: vyřízeny.
Duše: vyřízeny. Nakonec.
Podstavec.
Konstantin do něj hlavou bušil tak dlouho, až se rozpadl.
Sethi: Aisska dodělala ten rozpraskaný oltář svým oblíbeným "tak má to míň jak 11 životů?" - Ušatá o tom tedy pochybovala, že to jako nemá duši, ale když ji všichni tak tlačili... - a Aisskou to poměrně otřáslo. Už to byl zřejmě okamžik, kdy dostala nového černého pasažéra, ale to si uvědomila až pak u toho rozhádávání duší.
Nerhinn (21:19):
V jeho troskách bohužel uviděl zajímavé meče.
Odhodil svoje.
Skočil po těch v podstavci.
Kolos ho zadupal do země.
Sáhl po těch v podstavci.
Kolos ho znovu zadupal do země.
Vzal meče a přesekl kolosovi třísla a kolenní vazy... najednou
Kolos na něj spadl.
O jeden život se vyhnul totální smrti.
Někteří lidi si zkrátka pořád koledují a furt jim to prochází.
Nerhinn (21:21):
Takže heal, loot a jdeme.
Aisska tedy předtím chtěla ještě pomoct duším ke Královně, ale tak... nějak z toho sešlo, spěchali jsme.
Hnala se za náma horda.
Gaerwyn se rozhodla vybrat super trasu, na které nebudeme moct vidět a taky na ní nenecháme moc stop.
No a taky by asi nikdo nehádal, že po ní půjde někdo, kdo se snaží někam dostat.
Každopádně to zafungovalo.
Aisska vypustila zelenou potvoru, nějak ji oléčila a vyslala ji zdržovat pronásledovatele.
Konstantin vzal deku a zametl s ní 30m, na kterých byly naše stopy (bez komentáře).
Alnag (21:23):
proč bez komentáře?
Nerhinn (21:23):
Potřebovali jsme získat náskok alespoň 5min, aby nás Sven mohl dostat pryč.
Protože mám chuť nejdřív okomentovat 30m, pak Konstantinovu originalitu, pak to, jak má pořád nechutné štěstí a nakonec ztratím sílu komentovat cokoliv, takže bez komentáře.
Alnag (21:25):
:))
Noir: Konstantin za sebou metl naše stopy asi třicet metrů - nikoliv že by zametal čtverec 30x30 metrů. Je to klasická indiánská metoda, kdy při pochodu, když jde jeden za druhým, ten poslední dekou ničí stopy. Old Shatterhand to dělá v každé druhé knížce. No vlastně úplně v každé.
Nerhinn (21:25):
Co dělal Sven?
Alnag (21:25):
sven využil svých nezměrných znalostí a vzdal se zásob svého koření :)
Nerhinn (21:25):
Jasně!
Promíchal sůl s pepřem a prachem cesty.
Ďábelské.
Sethi: Při utíkání si Aisska hrála s rukavičkama a sírou. Sven měl nějaké trapné komentáře.
Nerhinn (21:27):
No... a pak už si pamatuju jen to, že jsme se dostali do takové skalnaté...ho místa, kde vás Gaerwyn nahnala do jedné soutěsky a sama kolem vytvořila spoustu nevinně vyhlížejících smrtících pastí.
Alnag (21:27):
lépe řečeno "ďábelská past"
aby to bylo víc dvojsmyslné
Nerhinn (21:27):
Vy jste nicméně žádné pasti nepotřebovali a stejně jste si okopali palečky, loseři.
Alnag (21:28):
no jo, někdo zase vybral výstup přes skalní převis, kde není chyt na ruce
Nerhinn (21:28):
Měli jste spolupracovat.
Kdybychom spolupracovali a drželi se mého plánu, zjistili bychom, jestli kolos náhodou nebyl zranitelný vůči vodě na hlavě a taky jak to vypadá, když se pod lidskou (ehm) pyramidou zadupe :)
No každopádně pak přišel můj největší úspěch
Alnag (21:30):
jsem rád, že jsem zástupce vedoucího :)
Nerhinn (21:30):
Almi nám chtěl pro příště přichystat velký únikový encounter - "pomozte Svenovi provést rituál" nebo "opravte loď a plavte se po Styxu".
A já ho přemluvila, ať se prostě probudíme.
Jo! Jsem dobrá! :D
Alnag (21:31):
poznámka
mířila mu na hlavu kuší
jo! je dobrá!!
Noir: Jinak upozorňuju, že ten pekelný pán Belzech nebo jak se jmenuje, je blízkým posluhovačem Glasye a současně je známý jako Pán Impů. Vzhledem k tomu, že nějací impové šli po Konstantinovi ve Varteně, je v tom namočený až po uši. Dokonce si myslím, jestli by to nemohl být sám Growald. Jak mu Konstantin dával Spercheiovu duši, vypadal dost důležitě.
Sethi: Jestli máš na mysli toho Beletha, jak za něj bojovali tam ti s tím červeným, tak to je přinejmenším zajímavé, Aissku považovali za Glasyinu služebnici a nevypadalo to, že by ji zrovna brali ve stylu "jo my jsme vlastně kolegové".
Ještě bych zpětně podotkla, že o Ageře rohatka věděla, že slouží někomu, kdo šel spíš proti Glasyi.
Almi:
-v pekle se vždycky hodně intrikovalo, ale strany jsou dvě.
-jedna z nich straní Glasyi (úmyslně jsem to napsal takto).
-Agera skutečně patří k té druhé straně.

 

< Pekelný sen, část II. >
Pekelný sen, část I. Babice...
Věnováno Almimu, pravděpodobně jediné osobě, která to kdy bude pořádně číst.
Napsal Nerhinn 15.02.2010
Zaslat reakci na článek
Velikost okna: [1] [2] [3]
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.088119029998779 secREMOTE_IP: 18.188.203.142