Noir, Merlin: Jojo, tak to zhruba bylo. Příběhově - ty ses pářil s ní/DB a když jsi pak odešel, ona pokecala s Aiss a společně vás dohonili u vrátek do věže. Vzhledem k tomu, že prakticky neexistuje rychlejší tvor, než je DB (i ve hře má rychlost 12) a pohybuje se napůl v realitě a napůl jinde (čímž je prakticky netrefitelná - viz její popis v MM, kde je jinde neuvedená dost brutální herní mechanika), tak jsem toho využil, abych vás enchal do poslední scény vstpoupit všechny najednou. I když se Jarik s Alnagem čílili, co tu dělá tak rychle. Pokud chtěli v mezidobí něco provádět, omlouvám se jim za tu příběhovou zkratku.
Snad tě mohlo trochu mást, že ona dokázala nabývat podob, resp. ovládat jak strom, tak DB. To byla její doménová výhoda (kromě řady nevýhod). Nicméně - to už by patřilo spíše do komentáře "za oponou".
Pravda je, že celá doména, byť nerozlehlá, měla poměrně jasně daná pravidla. Na některá jste přišli, na některá ne. Berte to jako takový herní úvod do problematiky domén. Preview k tomu, co mělo následovat ve věcech kolem Janose A aby třeba Jarik/Ghar chápal, co za věci se to kolem něho pak dějí a co že jsou ony domény zač.
ad. Happy end: Dosáhli jste ho svou dobrou hrou. Zasloužili jste si ho. A za odměnu je jen na vás, zda Silnariel (jak zní její jméno) zůstane s trpasličím alchymistou a dokáže k němu najít lásku a co hlavní - vyjádřit jí. Nebo zda to nezvládne (či jeho city nepochopí/ nebo dokonce o ně nebude stát) a odejde pryč k "vílákovi" do Hladové tlamy.
Tenhle konec si odvyprávějte vy, hráči.
V každém případě dojde k tomu, že doména se začlení do feywildu, ale ve stromě zůstane průchod, kterým bude moci znalý projít. Získáte vděčnost trpasličího kováře a jeho rodiny. Pokud někdo bude chtít, získá trpasličího mistra alchymistických a jiných umění. I v takovém případě však trvám na odvyprávění si a zdůvodnění těchto scén. Stačí i formou deníkového zápisu.
Jo, a máte 15. level. Přesné expy tu v práci nemám, ale klidně napostuji dodatečně.