Jak jsem říkala Veronice -
Kdybych měla hrát Aiss tak, jak jsou napsaní ona a Janos, tak kdyby se smečka rozhodla odejít, tak Aisska zůstane. Ne proto, aby byla s Janosem - k tomu ta postava nesměřuje - ale proto, že Janos není s Královnou.
Tak jako Veronika, nechci se v té doméně plácat, ale chci, aby Aisska měla čistý účet, aby už neměla důvod se sem vracet. A jako hráč bych to chtěla udělat rychle, už se v tom prostě hrabeme příliš dlouho na to, aby to bylo zábavné.
I proto bych nejradši řešení celé té usmiřovací věcí viděla třeba jako jeden monstrózní skill challenge - bez zbytečných bojů, bez zbytečného plácání se po krajině, bez zbytečných rozhovorů s lidmi, se kterými vlastně ani mluvit nechceme. A třeba ani ne skill challenge - prostě jen popisovku, která tak jako tak povede k tomu, že to rozlomíme; Protože nakonec, tohle není soutěž, je to společná tvorba příběhu, a myslím, že když se shodneme na tom, že chceme tuhle část uzavřít, tak nemá smysl stavět tam další překážky jen proto, že někde blbě padne kostka a nepodaří se nasbírat dost úspěchů.
Prostě rozbít doménu, plácnout razítko "vyřízeno," Aisska půjde dál s čistým štítem a svědomím a můžeme se začít věnovat něčemu dalšímu. Aissino hlavní téma je uzavřené a Ušatá už neprudí. Nikdo na tom netratí, všem bude lépe.