Almi píše:
Ale moje (aspoň se domnívám) dosud silná doména umět připravit zajímavý souboj, tentokrát vyhořela.
Hele nevěš hlavu. Pokud tě to potěší, neznám nikoho, kdo by dělal zajímavější souboje, a když jsem se teď chystal na Star Wars, vzpomínal jsem na to, "jak to dělá Almi" a pak jsem šel hledat nějaký speciální terén do zamrzlé lodi.
Osobně mi přijde, že nejen DCčka u skillů, ale i hodnoty protivníků (nejspíš hlavně útoky?) jsou na nás trochu vysoko. Sven má třeba už nějaký pátek Ring of protection, který když ho hitneš těsně nad nějakou jeho obranu, může použít, aby se jednou zachránil. Zatím jsem ho vůbec nikdy nepoužil, protože mne všechny útoky procházejí o +5 nebo +7 minimálně. A to je volaké čudné... Přitom třeba Sven má mnohem vyšší obrany (díky těm "povinným matematickým featům" než taková Aiss, která si je nevzala, takže tam to bude nejspíš teprve mazec.)
Bude fakt nejlepší mrknout na ty online deníky, protože ve mně hlodá podezření, že wizardi jsou prostě v jádru munchkiny a testovali to proti jiným munchkinům...
Almi píše:
Čekat, že budete sami aktivně zkoumat nebo se takticky rozmisťovat po bojišti v prvním kole souboje za situace, kdy je hlavní boss na kontakt bylo ode mne nemoudré.
Někteří z nás neměli žádné první kolo! Já si myslím, že ten souboj by byl super, kdyby tři postavy nebyly nějakých kol permanentně zablokované v dominate, ze kterého se nešlo dostat. Protože ty postavy byly shodou okolností ty, které by dokázaly dostat z dominate...
Každopádně pro mne tohle všechno nejsou věci ke splínu. Podle mně tohle jsou všechno důsledky toho, že hra není tak matematicky dobře zpracovaná na vyšších úrovních zvlášť proto ne, že rozdíly v číslech postav prudce rostou a my se prostě lišíme od průměru (nejspíš směrem dolů).
To, co mne osobně asi nejvíc trápí, je, že mi tam chybí nějaký jasnější moment, který by nás posouval příběhově. V tomto případě jsme myslím doufali, že se nějak posune Gaerwyn a byť nemůžu úplně mluvit za ni, nezaznamenal jsem žádnou neonovou šipku s nápisem "Sestra tudy". Vím, že ty, Almi, často umísťuješ do hry jemné náznaky, ale možná jsou na nás až moc jemné (když nerozumíme kontextu). Pokud to není problém, přál bych si jednu velkou neonovou šipku za hru. Výměnou ti odpustím skoro všechno ostatní. :D