Almi: Sven nevidí důvod, proč se opelkovat okolo věží (není tam nic z toho, co hledají). Snad kromě našich zbraní. Ale pokud je to jeho osud, meč ho stejně dostihne a pokud ne... tím líp. Takže momentálně by prostě rázně nakráčel do Ledové citadely nebo tak něco...
Z hráčského hlediska - nepřijde mi úplně fér, že je Noir de facto potrestaný za to, že nemohl hrát (resp. že se nás rozhodl nenakazit). Chápu, že "máte jen jeho hlavu" umožňuje družině nějak fungovat dál, ale zase bych to nějak moc nehrotil, jinak si noir bude příští session sedět na rukách až budeme přemýšlet, co s tím tedy podniknout.
Obecně jsem z téhle poslední session trochu rozpačitý. Na jednu stranu je super, že se věci zase alespoň trochu pohnuly. Stejně tak momenty, kdy si můžeme nějaké scény samy vysvětlit (flashbacky) byly moc fajn. Zužitkování mé "znáš to NPCčko" schopnosti bylo pro mne super (o to víc, oč jsem si minule nedokázal moc představit k čemu mi to bude.) Na druhou stranu mi přijde, že když občas k něčemu přidávám trochu "šťávy" z vlastní iniciativy, což tě třeba zaskočí (pozdrav Ledopaní, okopávání dveří ve věži atd.) tak jsem za to potrestán (což mne nebaví). Uvítal bych, kdyby takové věci prostě jen prošly aniž by "nás pak Ledopaní mohla sledovat" nebo mne "sežrala stěna věže". Prostě jen... ok, udělal jsi to, jdeme dál.
To mi připomíná, že přinejmenším jednou nás zbrzdil neúspěch, který nemusel být, protože ses Almi chytnul nečeho, co jsem jen tak řekl aniž bych se ještě vůbec dobral k tomu, co Sven aktivně dělá a dal jsi nám ho automaticky (už bohužel nevím, co přesně to bylo). Ale zanechává to ve mně pocit nějakého zbytečného soupeření. Tak si říkám, WTF?
A ještě jedna věc... jsme hrdinové těsně před úsvitem epického stupně a tohle je hra na hrdiny. Musím říct, že konstatování "některé věci mohou vést k TPK, pokud plán nebude perfektní" mi zní strašně oldskoolově. Méně čtení Monte Cooka a vzpomínek na to, jak to chodilo za Gygaxe a více hrdinské akčnosti a nepřemožitelnosti, prosím! Na 4e mne baví i to, že je hodně odolná tomuto typu hráčského selhání.
Nerhinn: Líbí se mi tvůj nápad a to zejména v té podobě, že vyslancem Letního dvora by byl Stříbrňák. Je to z těchto důvodů: a) Almi sliboval, že na každém tieru budu mít šanci se s ním setkat a ten nález mince v doméně mi nepřišel jako moc férová možnost, když to příběh táhlo úplně jinam a paragon už skoro končí; b) moje oblíbená recyklace NPCček - příběh tím houstne, místo aby jej ředila pořád nová a nová; c) může to dát věcem úplně nové významy.
Můj doplňující nápad k tomuto tématu. Stříbrňák by mohl mít Svenův meč (z jakéhokoliv dobrého či špatného důvodu). Opět recyklace tématu. (Ve skutečnosti by mohl mít věci více hráčů, abychom se ubránili nutnosti návratu do té věže (už zase). A ještě jedna věc... Stříbrňák by mohl mohl skutečně (jak píše Gaerwyn) něco potřebovat. Možná dokonce i od někoho jiného než Svena Mám teď na mysli hlavně Gaerwyn, Konstantina nebo Ghara, kteří nikdy nedostávají tolik světel ramp. Takže by nemusel fungovat apriori jako antagonista.
Super nápad, Veroniko!
Jarik: Po přečetení dodávám, že Stříbrňák by mohl něco potřebovat právě od Ghara. Tedy Ghar nic nepotřebuje v téhle sféře. Ale tahle sféra potřebuje něco od něj.