Mám na to dva pohledy, jeden je víc Svenův a jeden je víc můj (hráčův), ale zároveň se prolínají, takže je nebudu s to úplně odlišit.
Za mne: Hra mne bavila. Po určité době jsem se zase cítil ve svém živlu. Dařilo se nám. Sven měl hodně spot-lightu. Přišlo mi to fér, minule jste jej měly se Sethi výrazně víc zase vy dvě. Příběh se pohyboval dopředu (a to docela svižně). Takže super. Bohužel to má vždycky takové jedovaté ostny v různých poznámkách nebo v akcích, které negují věci, které jsme dokázali a často spíš nastavují zrcadlo těm, kdo jsou jejich autory, ale to teď nechci pitvat. Tahle událost pro mne byla jedna velká negace. Přišlo mi to, jako když se musíš v Člověče nezlob se vrátit z postavičkou zase na start.
Za Svena: Povedlo se mi pár majstrštyků, to je super. Zase se ukázalo, že krizové situace lze řešit, a že trocha kouzla osobnosti, postavení a vílího původu dělá divy. Získal jsem průvodce a de facto služebníka svého dvora (a potenciálně a byť možná jen krátkodobě) novou bojovou sílu. Bude se hodit, když Konstantin s námi neputuje. Navíc má nějaké lokální informace, které mohou přijít k užitku (K tomu poznámka za mne: Nemusíme je dolovat jako když hrajeme PC hru, všechno nebo nic v jeden moment, můžeme si je nechat dávkovat za běhu. No hurá. Začíná to stavět solidní příběhovou konstrukci.)
Má to rozmyšlené a je to trochu záludné, protože to by každá Vílí dohoda být měla. V podstatě stačí Grogovi říct, že další osoba kterou má zabít je on sám. Buď to udělá (a o problém méně) nebo ne, dohoda tak jako tak padá. Zároveň démon byl zjevně slabší (bál se nás) a nelákal nás do pasti (nevěděl kam plujeme, navrhoval plout jinam). Všechny trumfy na naší straně.
Následně se vynoříme na nějakém nehostinném místě. Grog nedělá nic jiného, než co dělal celou dobu, akorát navíc k tomu jsme v nehostinném, nebezpečném a neznámém prostředí. O důvod víc mít o pár tlap navíc. A pak ho Gaerwyn zabije. Ve Svenových očích tím jednak zabila někoho, kdo mu byl vázán přísahou (pochybnou jako všechny vílí přísahy, ale i tak), zabila jeho služebníka a konečně ohrozila jejich životy. Prostě jednala krátkozrace a bezohledně vůči nim všem. A vrcholem všeho bylo její vysvětlení, že je to jeho vina. Aiss, místo aby byla pro jednou hlasem rozumu přijala tuhle argumentaci se vším všudy. No výborně. Pro Svena tohle je vyhlášením otevřeného nepřátelství, které už dlouho kulminuje. To, že ho má Gaerwyn ráda, si opravdu nevšiml. Jak se to projevuje?
Zase za mne: Ta scéna mne dost frustrovala. Co se týče kartičky, její efekt na situaci byl ten, že místo, abych šel a poslal Gaerwyn do háje (do ZOO, kdyby bylo třeba), jsem ji nechal Groga zabít. Svenova reakce byla toliko vyjádřením mojí frustrace nad tím, jaký příběhový potenciál šel k čertu. S kartičkou nesouvisí. Grog mi přišel jako super NPC s potenciálem. Almi si jeho hraní podle mého soudu dost užíval. Mně bavilo, že není černobílý. Škoda ho.