Do hry potřebuje zakomponovat stávající moderní výzbroj.
U palných zbraní jsem se rozhodl pro dělení podle užité ráže v kategoriích:
<=9mm pistole
5,56NATO; 7,62x39
7,62x51; 7,62x54
12,7; .50
Plánuji přidat několik moderních bojových dovodností k vedení boje a ovládání zbraní.
Namátkou:
pistole a automatické krátké palné zbraně
dlouhé palné zbraně civilní
automatické zbraně (vojenské)
těžké zbraně (vojenské)
speciální zbraně
precizní, přesná střelba
střelba dvěma zbraněmi
střelba dávkou
střelba na velkou vzdálenost
rychlé tasení
rychlé přebití
střelba za pohybu
Seznam není definitvní, tyto dovednosti mají nahradit škálu dovedností, jež budou nepoužitelné, které nyní používáme z Fighters completu 2e.
Potřebuji jěště nějak ošetřit vliv střelby dávkou na přesnost a zranění cíle. Střelbu jako takovou budu počítat patrně ze základní vlastnosti obratnost ať se moc nekomplikuje.
Rád si přečtu a zvážím vaše konstruktivní připomínky, protože metoda SZ s Alnagem již byla neudržitelná. :-)