Jako zoldak mas do zacatku skilly takto:
250 do primarnich a 150 do civilnich. Maximum je stupen 3, ale u libovolneho poctu skillu.
Mecha si muzes vzit dle technical readout z 3025 (jak "Original" knizka, tak "Revised") - a to az do vahy 70 tun vcetne.
Da se upravit az 30% vahy mecha. Pozor na zbrane v rukou - na jedne ruce se da zlevnit az celkova vaha mecha / 20, tj. u 70 tunoveho je to 3,5 tuny. Take se da zlevnit max. 1/2 vahy zbrane. Neboli napriklad kdybys mel v prave ruce PPC, tak misto 7 tun vazi jen 3,5 tuny. Pokud bys tam mel AK-5, ktere vazi 8 tun, tak se zlevni o maximum, tj. o 3,5 tuny a zbyde ti 4,5 tuny vahy.
Stejne tak muzes ale na leve ruce zaroven mit 8 str. laseru. Ty dohromady vazi normalne 8 tun, sleva je 3,5 tuny (7 laseru vazi polovinu, tj. 0,5 misto tuny) a tudiz je to 4,5 za 8 laseru...
Chladice se nedaji nijak zlehcit. Vybava a zbrane jsou dle 4. edice.
Jeste pripominam externi armor, ktery je efektivnejsi, nezli obycejny. Mech muze nest maximalne 1/10 sve vahy externiho pancire (u 70 tunky tedy 7 tun). Kazda tuna se da delit na pultuny. Kazda tuna ma 14 tecek a kazda pul tuna pak tecek 7. Vaha externiho armoru se do vahy mecha pocita polovicne. Tj. 7 tun externiho armoru (dohromady tedy 7x14 tecek) vazi jen 3,5 tuny. Zaokrouhlujeme na cele ctvrt tuny. Externi armor je potreba umistit do slotu, zabira vnitrni kritickou pozici (jak pul tuna, tak tuna zabira prave jednu). Neda se tedy delit mene, nez na pul tuny. Vseobecne byva vyhodne se klidne i zbavit standardniho pancire, aby externiho bylo co nejvic...
Tot asi cele...