Za zrcadlem - články

"Za zrcadlem" - jak to začalo a kam to směřuje

Obsah článku:

Paldemorova hra

 

 

 1. - Pevnost duergarů


Družina zjistila, že svázaný ďábel Murkelmor náhle umřel. U něj byl nalezen dopis, který jej měl varovat před dobrodruhy, a přikazoval rozkousnout nějakou ampuli, kdyby v souboji prohrál.

Mlha, který měl v plánu Murkelmora vyslechnout si zabodnutím dýky do jeho těla vylil vztek, Peblíg se pokusil zjistit příčinu smrti, ale bezvýsledně. Družina se poté rozhodla prozkoumat Murkelmorovi komnaty.

Peblíg v nich objevil tajný průchod schovaný v krbu a poté se nechal zlákat luxusním vybavením místnosti a šel se opláchnout v lázni Murkelmora. Hirkal mezitím našel sošku démona Orkuse, kterou si k sobě schovala Allyks.

Dále Hirkal našel ještě magickou dýmku, kterou hned musel Mlha vyzkoušet a zjistil, že v dýmu ukazuje to, na co majitel, který z ní kouří myslí. V dýmu se objevil výjev Divokého honu v lese.


2. - Záchrana dětí


Družina prošla tajným průchodem v krbu a objevila místnost, kde zajaté děti kopaly jámy. Hirkal jim oznámil, že je přišli zachránit a na oplátku zjistil, že jejich rodiče prý odvedli na místo zvané Studna démonů.

Všichni společně se vrátili zpátky do duergařího obchůdku tajným tunelem z pevnosti duergarů. V něm byli strážní, kteří vyšetřovali záhadnou smrt uvězněné duergarky Kethiry, bývalé majitelky obchodu, někdo ji zabil přímo ve věznici.

Dobrodruzi odvedli děti do hostince, Hirkal šel oznámit lovci, který o únosu družině řekl, že jsou zachráněny. Mlha mezitím promluvil s Urvolem, ten oznámil, že za ním došel malý kluk s dopisem pro družinu. V něm stálo, že někdo z organizace, která stojí za duergarama ji chce zradit a setkat se s dobrodruhy v tunelu poblíž tajného vchodu do pevnosti duergarů. Družina se shodla, že to nechají na zítra a využila noclehu v hostinci.


3. – Jeskyně


Ještě před odchodem na místo setkání se Peblíg rozhodl vydat do věznice, aby prozkoumal tělo Kethiry, kde provedl s místním felčarem pitvu. Zjistil, že pravděpodobně zemřela na vnitřní krvácení způsobené soubojem s družinou.

Poté se už dobrodruzi vydali do jeskyně na místo, kde se měli setkat se zrádcem nepřátelské organizace. Byla to past, hned po příchodu se východ zatarasil kamenem, který zavalil Peblíga. V místnosti byla obrovská bronzová oživená socha. Podobná, ale větší a neživá stojí v Sedmisloupové síni. Byla nepřátelská a spolu s ní i trojice schovaných tieflingů.
Družině se je podařilo zabít, až na jednoho, který utekl do chodeb. U jednoho z tieflingů byl nalezen amulet na ovládání bronzové sochy a dvojice dopisů. Jeden zadával tieflingům úkol družinu zajmout a dovést gnollům. Na tomto dopise byl podepsán Paldemor, ztracený mág z Labyrintu, kterého má za úkol družina najít. Druhý dopis byl předpřipraven pro Waldrika Jizvotvůrce, vůdce gnollů, s tím, že družina je poslána jako dar.

Allyks se pokouší vystopovat uprchlého tieflinga a stopy družinu zavádí do staré svatyně démona Baphometa. Dobrodruzi se vrací do jeskyně k bronzové soše a společně ji berou do sídla mágů z Labyrintu s úmyslem ji prodat.


4. - Zjišťování informací


Ještě před návštěvou mágů z Labyrintu si Mlha odskakuje do hostince za Urvolem. Objevilo se dost otázek, na které by mohl znát odpovědi. A skutečně, Urvol vypráví o tom, že Paldemor vlastní artefakty schopné ovládat ďábly i démony, a pravděpodobně je chce sjednotit s cílem zničit Havraní královnu.

Mlha vypráví nové informace společníkům a Hirkal dodává, že možná Paldemor nevládne démonům, ale naopak, protože hlavní cíl pána démonů Orkuse je právě zabít Havraní královnu a zaujmout její místo.

Družina došla do sídla mágů z Labyrintu, kde byl pouze jeden z trojice, mág Orontor. Druhý mág již měl dojít, ale má zpoždění, což prý není neobvyklé. Orontor ihned vypráví o bronzových sochách, kterých tu kdysi nalezli dvacet, a pomocí nich trojice mágů nastolila mír v této části podzemních říší. Dají se ovládat pomocí kombinace tajného hesla a amuletu. Orontor však o sochu nejeví zájem, proto ji družina později donesla Urvolovi, aby ji roztavil a bronz prodal.

Za zjištěné informace o Paldemorovi poskytne Orontor malou odměnu a možnost nahlédnout do své knihovny, také potvrzuje, že měl tušení o Paldemorových zlých úmyslech a možná dokonce odhalil tajemství Studny démonů, která by mohla být právě ve svatyni Baphometa. Také odhalil, že možná spolupracuje s Černotesáky, což je elitní gnollí skupina. Paldemorovi jde pravděpodobně o krvavý rituál, pomocí kterého by vytvořil ve Studni démonů portál do Zrcadlové věže.


5. - Příprava na cestu do Studny démonů


Dobrodruzi jdou do Orontorovy knihovny, Mlhu zajímají informace o ďáblech, ale také o Divokém honu. Prozradí Allyks a Delgarovi svoji vizi, a ti se ochotně přidávají k pátrání po informacích o něm. Allyks také z nějakého důvodu hledá informace o magických transformacích.

Poté jde družinka dokoupit vybavení, aby byli připraveni na střet s ďábly, démony, gnolly, aby mohli porazit Waldrika Jizvotvůrce, zastavit samotného Paldemora a zachránit rodiče dětí.

V hostinci si všichni ještě odpočinuli a vyrazili na cestu do svatyně démona Baphometa, kterého kdysi uctívali minotauři, ale odvrátili se od něj k Torogovi a všichni zešíleli. Dnes by tam mohli být také uctivači Demogorgona a Urvol dobrodruhy varoval, že ve Studni démonů je mnoho průchodů, které vedou mimo přírodní svět do Propasti, domova démonů.

 

< Paldemorova hra >
Pád Murkelmora Studna
Napsal hadrian 29.06.2012
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 968 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.097940921783447 secREMOTE_IP: 3.129.20.163