Za zrcadlem - články

"Za zrcadlem" - jak to začalo a kam to směřuje

Obsah článku:

Cesta k Hvozdu a ještě dál

 

1. - Příprava na cestu

Mlha a Delgar se na dvou koních z jeskyně banditů vydávají zpátky do města Grasl dokoupit zásoby, koně, sedla a hlavně u knihovníka zjistit, kde se nachází koboldí vesnice Zagreb.
Zbytek očekává jejich návrat, který se uskuteční již k večeru, a tak se všichni společně odhodlají k přenocování v jeskyni banditů, aby další den vyrazili na dlouhou cestu na jih.
Koboldí vesnice Zagreb se nachází hluboko ve hvozdě. Hvozd je asi 150 mil na jih od Graslu a Zagreb dalších 50 mil samotným hvozdem.

2. - Poslední vesnice

Po čtyřech dnech cesty všichni společně doráží k poslední vesnici, která se nachází před hvozdem. Ve vesnici nemají rádi cizince, a tak družinu ani nepustí dovnitř. Doporučí však návštěvu nějakého uhlíře, který má dům u skály nedaleko vesnice.
U uhlíře, pohostiného a milého člověka je družina seznámena s faktem, že to není uhlíř, ale lovec Nesken Uhlíř. Ten nabízí nejen večeři a nocleh, ale také doplnění zásob a doprovod do hvozdu až k nějakým "bludným" kamenům.
Nesken také odvypráví legendu o koboldech žijících v Zagrebu, kde hlídají tunel, který vede až do minotauřího města.
Nesken si nečekaně dobře rozumí s Allyks, kterou v noci svými radami připravuje na cestu hvozdem.

3. - K bludným kamenům

Ráno se družina společně s lovcem vydává na cestu, dokud nedojdou k bludným kamenům, které vypadají jako menhiry, na kterých jsou elfí runy. Dle Hirkala mají varovat před pokračovaním v cestě.
Nesken upozorňuje, že dál musíme sami, ale protože se stmívá, přenocuje s námi.
Hirkal a oba gnómové se vydávají nasbírat suché dřevo, ale přepadne je malá smečka vlků. Allyks jim běží na pomoc, ale Mlha zůstává s lovcem, protože se nedokáže zorientovat v naprosté tmě.
Delgar zapálí svou magií část lesa a několik vlků začne hořet, Hirkal se přesto dostane do špatné situace. Oslepen plameny a shozen na zem vlky je jimi obklíčen.
Tato situace se rázem zcela obrátila v náš prospěch, kdy Hirkal využil blízkosti většiny vlků a svým magií posíleným mečem je smrtelně zraní.
Z nebezpečné smečky se stává snadná kořist pro zbraně ostatních a Mlha se zapáleným klacíkem přibíhá zbytečně na místo souboje.
Družinka spolu s lovcem jdou spát.

 

< Cesta k Hvozdu a ještě dál >
Koboldí poklad Koboldí pevnost a tajemné hlubiny
Napsal hadrian 29.06.2012
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 968 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.075193166732788 secREMOTE_IP: 18.223.107.214