hadrian
29.6.2012 17:18
Za zrcadlem - Domluva na setkání, informace ze hry atd.
15.7.2014 14:05 - Nerhinn
Nemera v touze po boji provokovala, čert se čertil a Hirkal vypadal víc a víc odhodlaně. Allyks a Delgar si vyměnili pohled plný nezúčastněného porozumění.
Bane je odpornost, ale zabíjet jeho služebníky jenom proto, koho uctívají? Takové námahy. Obě strany od sebe stály právě tak daleko, aby si narušovaly osobní prostor, ale aby druhou nevyprovokovaly. Čekalo se, kdo začne. A Allyks už to nebavilo. Když otráveně napochodovala mezi Hirkala a Lucresii, ti dva se jenom překvapeně narovnali. Elfka namířila prstem pryč od jezera. "A mazej. Mazej pryč a už se nevracej," přikázala Baneově služebnici a šla si zase sednout ke svému golemovi. Lucresii se ve tváři vystřídalo několik výrazů od "to nemůže myslet vážně" přes "nechce se mi umřít" až po "dělám vám službu", ale to už ji nohy odnášely směrem k lesu. Přes rameno ještě křikla pár laciných urážek. Allyks jenom zavrtěla hlavou, něco tak ubohého by nikoho z nás nemohlo vyprov-... jen aby se jí oko rozšířilo údivem, když Hirkal začal kroužit kolem půlelfky. "Že já jsem se na to..." zamumlala a pohodlněji se opřela o Lutécii. Duel byl započat.
15.7.2014 14:22 - hadrian
:) Tak tohle tam dám taky. Díky Nerhinn.

Mám nápad,

Deputy, Sephi: Bylo by fajne (a byl bych vděčen), kdybyste ještě napsali krátký pohled vašich postav na tu situaci s tím soubojem. Vznikla by koláž celé družiny a bylo to vůbec super a tak. :)

EDIT: Winnie, od tebe by taky bylo samozřejmě fajn pohled Nemery. Jsem hlava otevřená, pokaždé z ní něco vypadne, nebylo to úmyslné. :)
15.7.2014 17:23 - Winnie
Díky všem, zase jednou vydařená hra :-)
15.7.2014 17:26 - Winnie
Miro, mám už něco málo napsané (včetně toho, jak bude N. na Hirkala chvíli vztekle vřískat, což se sice nestalo, ale mělo). O víkendu budu mít trošku volného času, tak to sem hodím :)
15.7.2014 17:44 - Nerhinn
Tak schválně :D
16.7.2014 14:42 - Assassin
Verča: Ptala ses, jakou epic destiny jsem plánoval pro Mlhu. Kdyby tě to ještě zajímalo, tak Radiant One. Nakonec trochu odklon od Pekla k něčemu ještě horšímu, ale úžasná ED.
16.7.2014 16:18 - sephi
Díky za hru a zde to máš :)

Pomalu jsme se blížili k jezeru, kde by měl být za soumraku vidět portál do stínopádu. Když jsme dorazili k místu, překvapila nás zde skupinka dobrodruhů. Bylo jich pět a až na jednu paladinku, která dle znaku na svém štítě byla Baneovou služebnicí, se mi nikdo z nich nezdál nebezpečný.

Jeden z nich se vydal směrem k nám a chtěl abychom odešli, že to tu našli první. Další dva nás sledovali a paladinka léčila zranění jednomu ze své skupiny. Zdálo se, že Nemera ji zná a začala s ní komunikovat. Do této konverzace jsem se nepřipojil a celou situaci sledoval a čekal co se stane.

Když se však zdálo, že je boj nevyhnutelný zareagoval jsem. Prodral jsem se skupinkou a v jejím popřeďí jsem využil své ďábelské moci a změnil se ve svou Mephistovu podobu. "Vypadněte odtud a nevracejte se" zařval jsem a v duchu doufal, že je to zažene. A také ano všichni couvli a už se zdálo že odejdou, ale Lucresie zavelela a jakoby je strach opustil.

Nevypadalo to vůbec dobře, když najednou z ničeho nic Lucresia schovala svůj meč a řekla že nemá chuť bojovat a odcházela. Nechápal jsem proč, zdálo se jakoby za ni myslel někdo jiný, ale byl jsem rád a myslel si že bude klid. Při odchodu ještě cosi křikla, ale nevěnoval jsem tomu už pozornost avšak Hirkal ano. Pár pokřiků a Corelonův bojovník se opět přiblížil k Lucresii. Teď bylo víc než jasné, že si to ti dva rozdají.

A také ano pustili si do souboje jeden na jednoho a v první chvíli jsem v Hirkalově výrazu zahlédl údiv nad silou Lucresie. Možná dokonce strach, ale to netrvalo dlouho i přes paladinčiny tvrdé zásahy se Hirkal dokázal vschopit a tvrdě ji srazit na kolena. Po pár vteřinách byl konec Lucresie byla poražena. Byl to pro mne nečekaný avšak potěšující výsledek.

Elf natáhl ruku se slovy "Pojď, pomůžu ti vstát". Ale v zápětí ji svím mečem probodl břicho a celé ho rozpáral. Jako bych videl Melli. Tohle se nemělo stát. Lucresia padla k zemi a její kumpáni se naštěstí rozprchli pryč. Rozpory mezi přívrženci některých bohů dělají jen poťíže. Přemítal jsem si v hlavě dokola ten okamžik a přemýšlel nad tím jací vlastně jsou ti, s kterými teď cestuji.


Jinak se mi to vše líbilo ^^ k té další hře krom 19-27.7 mám čas kdykoliv a sice bych preferoval ještě jednu kampaň před oneshotem, ale vím že sem novej a podřídím se všem.
16.7.2014 16:29 - Nerhinn
Rovnou se ptám, jestli je zájem o korekce.
16.7.2014 16:42 - sephi
j
16.7.2014 16:52 - Deputy
Delgar si o těchto událostech poznamenal do deníku následující:

U jezera, na místě portálu, už bylo obsazeno. Konkurenční parta dobrodruhů. A jeden z nich zle pochroumanej. Vyléčil sem ho a přikázal jim aby vypadli. Nejspíš by i uposlechli, ale Hirhal je začal provokovat. A uspěl, duel s jejich velitelkou byl nevyhnutelný.

Samotný souboj nebyl příliš zajímavý, spíš to co následovalo. Hirhal zvítězil a svoji sokyni odzbrojil. Následně ji nabídl ruku a pomohl vstát. A potom ji v tuto chvíli příměří, pro ni zcela jistě nečekaně, bodl mečem do břicha a vykuchal.

Netuším proč to udělal. Možná si byl vědom, že zvítězil jen vlivem náhody. A že příště takové štěstí nejspíš mít nebude. A proto tuto možnost eliminoval v samotném zárodku. Samotného mne překvapilo zjištění, že ač sám neživý, mám k životu vetší úctu než on.
16.7.2014 18:55 - hadrian
Ouch! Ta sedla!
16.7.2014 18:55 - hadrian
Získané věci z posledního hraní (Mulsantir).

Rozdělování skončí dva dny před termínem hraní v 20:00. Pak postnu konečné rozdělení. Pokud má někdo zájem o některý předmět, ať to se napíše do konce doby rozdělování.

Common, uncommon předměty:
1x plátová zbroj do levelu 22:
1x palcát do levelu 22:

Rare předměty:
1x róba do levelu 22: Delgarovo
1x štít do levelu 22:

Hotovost celkem 0,- zl.
16.7.2014 20:07 - Assassin
K sephiho části:
Velice pěkné. Určitě všichni děkujeme za tvůj náhled na věc. Asi bych měl dodat do kontextu Melli.
sephi píše:
Ale v zápětí ji svím mečem probodl břicho a celé ho rozpáral. Jako bych videl Melli. Tohle se nemělo stát.

Melli byla další hráčská postava, s kterou jsme hráli v mé minulé kampani. Eladriní čarodějka a služebnice Corellona. Její víra v Corellona byla tak silná, že byla často Sadnessem nazývána fanatičkou. Zejména v situacích, kdy nebyla ochotna přijmout jakýkoliv kompromis. Paradoxem bylo, že i když svůj život zasvětila boji proti Vecnovi ve jménu Corellona, tak nedlouho po úspěšném zničení boha Vecny se zamilovala do šíleného sadistického liche (vlastně se napřed on zabouchl do ní, ale její nenávist se postupem času změnila v opětovanou lásku...Still a better love story than Twilight). Pod jeho vedením se sama stala lichem, a přestože shodou okolností a nedobrovolně, nakonec i mnohem větší hrozbou pro svět, než kdy byl sám Vecna.
Sadness tedy nemá příliš dobré zkušenosti se služebníky Corellona.

k Deputyho části:
Naprosto úžasné. Sám si uvědomuji, že kdybych stále hrál za Mlhu a zúčastnil se této situace, tak bych ji viděl +- stejně. A to přestože byl Mlha Peklem ovlivněný, na zabíjení závislý atd. Některé morální hodnoty měl naopak velmi silné.

k rozdělování lootu:
Stojím si za tím, že to bude neck item common / uncommon / rare DO levelu 22 včetně. Protože DnD4e nerozlišuje slot pro plášť a slot pro amulet, je možné si zvolit i amulet (příběhově by to mohla být například magická spona z toho pláště). Pokud budete chtít tento předmět rare, je nutné si zvolit nižší level předmětu, kde rare neck item existuje.
Dále bych byl velmi rád, kdyby předmět byl Delgarův a sám se rozhodl, zda si jej nechá nebo jej umístí do společného lootu, a tím jej zpřístupní někomu jinému. To on si jej v chrámu Nerulla vzal a ostatní zúčastnění nenamítali.
16.7.2014 20:24 - Nerhinn
Já to vnímán tak, že Hirkal je rozbouřené tele a podle toho se taky chová. Když už ji nenechal odejít a došlo k duelu, také bych hlasovala pro smrt. Byť bych nepředstírala, že jí pomáhám vstát a nešeptala jí to o umírání, to je takové dětinské. Nechala bych ji umřít jako velkou holku Hm, možná se podívám na Executionera. S tím Warlordem ještě nevím.
16.7.2014 22:11 - hadrian
Za loot se omlouvám, nebyl to neck slot item ale róba (říkal Deputy), takže jsem změnil popis a souhlasím, že je Deputyho.

S Lucrecií s Hirkal už uvědomuje, že to bylo nešťastné, holt co se stalo nedá se odestát. S Nerhinn souhlasím, Delgarův popis taky sedl, dva pohledy z různých stran.
16.7.2014 23:03 - Deputy
Assassin píše:
Pod jeho vedením se sama stala lichem

- v té lichí/lichovské lásce je něco patologického viz Arklem + Valindra
- no dobře dobře, toho rare itemu se ujmu když DM tak naléhá (*upřeně sleduje hadriána, kterému cukají koutky*)
20.7.2014 18:58 - hadrian
Varchag

Varchagské knížectví vzniklo před 50 lety příchodem varchagů do země Baldů. Baldavie byla malá země a její lid má v žilách mnoho elfí krve. Varchagové byli barbarští nájezdníci ze severu. Vedeni svým konungem Vorsou, oděni do skvělé varchagské oceli jako obří meč vnikli do Baldavie, převzali ji a smísili se s jejím obyvatelstvem.
Varchagové obětovali Varchagovi – vlčímu praotci, ale přejali také víru Baldů. A tak na svatištích nebyly pobořeny staré modly, ale přibyly modly nové. Vlčí krev varchagů nutila knížete Vorsu hledět za hranice.
Pomocí skvělých baldských lučištníků a varchagských bojovníků zakutých v kroužkových zbrojích, skrze krvavé výpady, ale i lsti, podrobil Vorsa okolní roztroušené kmeny a národy v blízkém okolí.
Vorsa měl zvyk, že z každého porobeného národa vzal jako rukojmí dědice významného rodu, aby si zajistil loajalitu a z těchto dětí se rozhodl udělat družiníky svého syna. Synovi dal jméno Baldr tak, aby si naklonil původní obyvatele baldavie.
Vorsa umírá a vlády se ujímá Baldr, kníže Varchagský. Svému synovi dodává rady také jeho matka Friga a strýc Bragi. Povídá se, že Friga byla ještě krvelačnější než Vorsa, ale to jsou pověsti šířené nepřáteli. Baldr vládne z pobřežní pevnosti jménem Barastyr. Varchagské čluny zvané drakary jsou postrachem okolních vod Bílého moře.

Informace pro družiníky:

Varchagské knížectví se stalo díky Vorsovi silným. Jenže roky míru nenapomáhají sousedskému soužití různých národů a kmenů a staré křivdy mohou vyplout na povrch. A také vyplouvají. Baldr si toto nebezpečí včas uvědomil a jen pár jeho nejbližších zná jeho plány. Vy jako družiníci o tom víte mnohé. Baldr chystá válečnou výpravu přes moře, do zemí slunného Tyru.
Jenže tento smělý plán má jedno úskalí, Baldr potřebuje lodě, mnoho lodí. A tolik jich zrovna nemá k dispozici. Proto pozval do Barastyru Erkela Krvavou sekeru, známého piráta, který má k dispozici 10 velkých lodí, na kterých lze převézt až 4000 mužů. Spolu s Varchagskými loděmi to bude stačit na invazi.
Povídá se, že kořist není to jediné, o co se Baldr snaží, ale tyto jeho plány neznáte, pokud vůbec nějaké takové jsou.
Také se povídá, že Erkel je zákeřný parchant, že mu není radno věřit a že v mládí měl podezřele blízko k Frize, matce Baldra, než byla provdána za Vorsu. Také se povídá, že Bragi, strýc Baldrův, neschvaloval roky míru na počátku Baldrovi vlády a považoval ho za slabšího, než byl jeho otec. Ale tyhle povídačky se pronášejí hodně potichu, protože za ně by dotyčný mohl skončit s vyříznutým jazykem.
Barastyr je mocná pevnost, vybudovaná z původního baldského hradiště. Valy byly zpevněny, příkopy prohloubeny, kolová hradba byla nahrazena kamennou. Barastyr je chlouba varchagského knížectví a říká se, že je plný pokladů z mnohých Vorsových výprav.

Erkel krvavá sekera se blíží se svými loděmi a na Barastyr se snáší noc, zatímco hodujete s knížetem Baldrem v hlavní síni jeho sídla…
20.7.2014 19:06 - hadrian
Tady máte úvod do toho, "o co vlastně go".

Varchagové jsou mechanicky lidé, baldové pak půlelfové.
Rasy a povolání si vybírejte dle vlastní úvahy, tak aby vás to bavilo. Vždycky se dá domyslet, proč nějaké územní, té které rasy, bylo porobeno.
Level je 7.
Předměty pro každého: Tři předměty do levelu 8, jeden do levelu 6, a pak předměty do levelů 1x level 5, 1x level 4, 1x level 3, 1x level 2, 1x level 1.
Peníze do začátku: každý 100 zl.

Doplňující info: Někteří družiníci Baldra milují jako bratra, jiní ho mají za dobrého přítele u vína. Někteří pak slouží z loajality/povinnosti. Družiníci si nedovedou představit, že by v jejich středu byl zrádce (neříkám, že nemůže vaše postava cítit nenávist za porobení otcem Baldra, ale ne, že takoví budete všichni ;) )
Baldra znáte jako výborného společníka do hospody i do bitvy, ale pokud působí jako stratég, může okolí a i vám nahánět strach. Je to syn svého otce, jen má ještě větší talent na politiku.
20.7.2014 19:07 - hadrian
Nahoďte mi sem postavy s nějakým popisem během týdne (21.7. - 25.7.), ať vím, jak dobré má Baldr družiníky. :)

EDIT - opraveno:
Termíny: 29.7. úterý (spíš bych to tlačil až k tomu čtvrtku, ale v případě nezbytí to je reálný ermín), nebo 31.7. čtvrtek a nebo 1.8. pátek. Pokud by to neklaplo, ten další týden mám dovolenou, takže až po něm bych mohl - tak si to rozmyslete, napište, kdo jak může a nemůže.
20.7.2014 23:58 - Winnie
Když Nemera poprvé uviděla Lucresii de'Arnise, když rozeznala Baneův symbol na jejím tabardu, kde se dříve skvěla Kordova čepel, netoužila po ničem víc, než smazat půlelfce posměšný úsměv ze rtů. Vymlátit jí zrádcovskou duši z těla a zadupat do země zbytky odvahy, které jí snad mohly zůstat. Donutit tu pyšnou přeběhlici litovat, poznat sílu hněvu Pána bouří. Ale zaváhala. Příliš dlouho se držela zpátky. Neměla to být ona, kdo dřívější kordiánce uštědří lekci, na kterou se nezapomíná.

I přesto to byla krásná lekce. Nemera si vychutnávala každý okamžik souboje. Měla z něj radost, jako by to byla ona sama, kdo s lehkostí unikal Lucrésiiným výpadům. Jako by to byl její meč, který snadno pronikal Lucresiinou obranou. A když Hirkal závěrečnou ranou srazil zrádkyni na kolena, Nemeřino srdce zajásalo. Kord musí být potěšen, i když to nebyla jeho služebnice, kdo předvedl mistrovskou ukázku válečnického umění.

Půlelfka ztratila něco ze své samolibosti, ale ne hrdosti. Sklonila hlavu na znamení, že přiznává porážku. Ještě pořád umí prohrát a přitom si zachovat tvář, pomyslela si Nemera s jistým neochotným uznáním. Hirkal natáhl ruku, aby poražené pomohl na nohy… a vzápětí už se jeho čepel zahryzla do Lucresiina těla. Nevěřícný šok umírající se zrcadlil na Nemeřině tváři. Jak mohl? Jak mohl takto pošpinit svou čest? Zbabělec! Ne, Hirkal přeci není zbabělec, ale… nedokázala pochopit, co právě viděla. Jakoby se před ní najednou vynořil nový Hirkal. Cizí.

Lucrésiino tělo se pomalu převrátilo, jak z něj vyklouzla smrtící čepel, spadlo na bok do udusané trávy a nevidoucí oči vyčítavě hleděly na zákeřného vraha. Nemera poklekla vedle padlé. Nechuť, kterou k ní ještě před chvílí cítila, zmizela. I když ne tak úplně, část zůstala, spolu se zlostí a pocitem křivdy, jen už nebyla soustředěna na Baneovu generálku.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.059708118438721 secREMOTE_IP: 18.119.213.111