sirien píše:
Ohledně labels: Celé DnD labels mi lezou krkem; čím dál víc se kloním k tomu že ideální by bylo mít:
- DnD (obecná)
- d20 system
- DnD 2e (ADnD)
- DnD 3.Xe (+Path)
- DnD 4e & 13th Age
- DnD 5e
Přičemž všechno k DnD co není jasně specifikované pro Xe by spadlo pod DnD a všechno co je d20 a neni DnD by šlo pod d20. Specifické DnD tagy by pak převzaly věci co jsou jmenovitě pouze pro danou edici.
Jde o to, že bych byl rád, kdyby labels dál fungovaly na principu vzájemné výlučnosti, tj. abysme se nedostali do situace kdy label A automaticky implikuje label B.
1) to nebude přehledné
2) to vznáší otázku k čemu pak máme label B
3) nechci technicky implementovat víc úrovní labels, protože by to byl do budoucna bordel - zejm. by to dál narušilo logiku klíčenek, které bych rád používal pro výpisy kategorií obsahu
Co se týká tagů, rád bych měl:
AD&D
DnD 3e/Pathfinder
DnD 4e
DnD 5e
13th Age
d20 system
Co se týká výlučnosti, u d20 (system) to nedává smysl - je to název enginu, nikoli edice DnD nebo samostatné hry, tedy všechny * ty výše zmíněné tagy různých edice by měly zároveň implikovat i d20 tag (nemusí to být úplně striktně, u článků typu "Jak konvertovat D&D do Fate" mi zrovna přijde docela zbytečná tam cpát i d20). Úplně na to samé bychom narazili, kdybychom jednoho dne třeba chtěli mít One Roll Engine tag a k tomu tu měli kotel materiálů ke Godlike (tag) a Nemesis (tag) - prakticky vždycky by jsi u Godlike měl i One Roll Engine, ne všechny One Roll Engine články by ale byly ke Godlike... Cortex, BRP, ST, AGE, GUMSHOE - všchno stejný princip.
Dává to smysl i z hlediska vyhledávání, protože hry z jednoho enginu jsou obvykle do značné míry kompatibilní a když vyhledáváš dejme tomu ostatované nepřátele pro D&D 5e, je ti jedno jestli je vezmeš z 5e, 3e, d20 Modern nebo d20 Cthulhu - to už si přebereš podle toho, co konkrétně potřebuješ, ne podle systému.
* můžem se hádat o AD&D, což je technicky spíš předchůdce d20 systému