Trochu se mi zkomplikovala Scénáristika; původně sem myslel, že 12. díl bude o flashbacích a podobných odskocích a 13. díl bude o předávání kreativní agendy hráčům, ale bohužel sem při psaní 12 zjistil, že to musim prohodit, protože některé ty scény se hrozně zabředávaj do předávání NPCček hráčům a já z toho nezvládám vybruslit (popravdě budu ještě nejspíš rád, když tam nebudu muset předřadit třetí díl o tvorbě a hraní NPCček, kterej měl jít jako 14... což by mě zdrželo o další tak tejden :/ )
Point is - další Scénáristika nebude dřív než na konci týdne nebo ten další týden.
Tenhle týden sme si s Gurneym říkali, že bysme poslali ven v článkové podobě překlad Sword's coast.
(asi si neodpustím malou výtku... já chápu, že dodělané věci jsou cool a člověk se hrozně těší, až je lidi uviděj, ale takhle velký věci by neměly jít ven zmíňkou v diskusi, ale v rámci článku... zaprvé kvůli redakčnímu obsahu, zadruhé aby získaly své zasloužené promo a zatřetí aby lidi viděli pořádně na první stránce, co autoři pro komunitu udělali - Merlin na tom pracoval skoro půl roku, tak si ten tejden na titulce určitě zaslouží :) )