Shako píše:
v závěru je to trošku centrované na tvoji postavu
jn. S tím jsem bojoval celou dobu tím, jak jsem to dopisoval postupně pořád pozdějc a pozdějc od doby co jsme to hráli a některé věci co sem si nepoznamenal se vytrácely a některé stručné poznámky postupně ztrácely část své výpovědní hodnoty.
Třeba Hanry byl u Marion několikrát a mám za to že tam postupně sháněl několik různých dílčích věcí/informací a chtěl jsem to tam napsat, ale už jsem si prostě nebyl schopný vzpomenout, co že tam vlastně dělal.
S dr. Walkerem to bylo ještě horší, protože Syntax dělal nějaké výzkumy a pokusy celou dobu, ale tím, že z toho nekáplo moc core clue (aspoň ne těch, které bysme nakonec zužitkovali), tak sem si vůbec nevybavoval co přesně - sotva sem poskládal nějak rámcově tu kádinku s krví :/
Dodnes obdivuju Sethi, že kdysi dokázala z našich Shadowrunů vytvářet o 3 měsíce později 30-40 stránkové povídky s doslovně přesnými přepisy našich dialogů.
Shako píše:
v závěru je to trošku centrované na tvoji postavu
Částečně viz výše.
Částečně problém v tom, že např. Syntaxovo průběžné umírání na schodišti s tím, jak byl po kouskách podřezáván, byla sice naprosto úžasná scéna při hře, ale nějak jsem to nedokázal zapracovat do povídky tak, abych udržel stylizaci Mythosu a nezvrhnul to v čisté urbanfantasy plné nějakých ghost-bullshit neopodstatněných flashbacků; nakonec mi přišlo, že když tam nechám jen ta těla bez vysvětlení, ale s předchozím kontextem a popisem stop která u nich jsou, tak to do Mythos / Gumshoe ToC stylizace bude sedět mnohem víc - technicky myslím (doufám), že je v té povídce nakonec všechno k tomu, aby si čtenář domyslel, že von Schaiena nakonec zastřelil Strýček Hanry poté, co Schaien pocestě k smrti upižlal dr. Walkera na schodišti, tak jsem se nakonec rozhod to tak nechat než abych to nějak moc lámal přes koleno.
Sice jsem tím ztratil celou tu scénu kdy Almi bojoval s von Schaienem v té garáži tím, že ho postupně rozlisovával autem, mlátil dveřma a pak do něj vyprázdnil zásobník revolveru, než ho nějakou předposlední nebo poslední ranou konečně zabil, ale dostat tam tohle (a ještě navíc udržet stylizaci) bylo prostě už mimo můj level :/
Shako píše:
závěr povídky trošku nesedí, ale chápu, že to byla nutná příběhová změna.
vlastně ani ne - spíš to je jeden z těch detailů, co mi prostě unikly. Kdybych se to pamatoval, tak bych to opsal tím, že ten kámen zůstal třeba jen prasklej nebo rozlomenej na dva kusy a Kayla ho nakonec rozdrtila na štěrk nebo tak něco...
Shako píše:
Mírně tě podezřívám, že si dostudoval i původní příběh z příručky, protože některé věci jsem imho necitoval, tak jak je uvádíš
:)
Jo, krátce po hře jsem si ho přečetl, protože mě v rámci sebevzdělávání ve vedení GUMSHOE her zajímalo, jak vypadá předloha toho co jsme odehráli. S tím jak jsem tohle pak sepisoval později a později jsem si to občas otevíral pro referenci v bodech, kde mi selhávala paměť (typu v jaké datum ten příběh vlastně začíná, co přesně bylo tam nebo tam atp.)
Shako píše:
poslední asi největší výtka je, že nějaký spoiler alert by měl být hned na začátku
Za to může Argonantus... nedávno měl kritickou kanonádu na téma "podle hry se nedá napsat pořádná povídka, vždycky je moc cítit, že to je podle hry" a ta mi uvízla v hlavě tak moc, že jsem si říkal co se asi tak stane, když to zveřejním jen jako povídku a credits a info o zápisové podstatě dám až na konec.
Hm. Nejsem si jistý, jestli to má nějaký vliv - to by nám musela říct Demonica nebo Aegnor nebo nějaký jiný čtenář mimo okruh naší herní skupiny.