:) ještě nejsem plně rozhodnut jestli a co bych dělal. Hraju si s několika myšlenkami. Jedna z nich je HG.- Družina hrdinů na ostrově musí splnit sérii úkolů pro pobavení Tvůrce. Každá postava by měla svůj zvláštní úkol. Navíc by každou reálnou hodinu každý hráč/postava dostal hodinový úkol, za jehož splnění by pak dostal na konci vítězné body a odměnu :). Takže by měl hodinu na splnění hodinového úkolu. Pokud by ostatním prozradil o jaký úkol se jedná nebo o jaký se pokouší, byl by příští hodinu penalizován nevýhodou ke všem hodům :). Hodinové úkoly by byly např. Dostaň jinou postavu na 0 životů, ale nesmíš ji ty osobně zranit (a je pak na hráči jestli ji nepomůže v boji, nebo přemluví jiného hráče), Získej od postavy XY nějakou informaci/předmět, Zasaď poslední ránu, Měj u sebe nejvíc hotovosti ze všech.....
Pochopitelně, že v průběhu hry bude družina plnit úkoly, které se budou stupňovat, takže není dobré se vyvraždit, protože cílem je splnit všechny úkoly, aby vítězové přežili a mohli opustit ostrov. V průběhu hry může Tvůrce dodávat postavám předměty :) a vybavení pro pobavení.
Další variantou o které uvažuji je "Ples upírů", aneb postavy s vlastní minulostí a úkoly se dostanou na ples na hradě, který se koná vždy jen jednou za 100 let. Proč? A co se tam děje.